دانلود کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها اثر رابین شارما

دانلود و خرید کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها

خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها نوشتهٔ رابین شارما و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد خالق صبحتان باشید و زندگی‌تان را ارتقا دهید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها

شاید مسئله‌ای که بزرگ‌ترین ناراحتی شما در آن نهفته است، مکانی است که بیشترین زمان خود را درونش سپری می‌کنید و فرصت‌های زندگی‌تان را در آن، می‌سوزانید. در باشگاه پنج صبحی ها یاد می‌گیرید که چگونه هرروز صبح، سر ساعت ۵ از رختخواب برخیزید و برای استفاده بهتر از زمان، برنامه‌ریزی کنید.

همان‌‎گونه که از نام این کتاب صوتی مشخص است، مخاطب با خواندن آن با ارزش و اهمیت سحرخیزی آشنا می‌شود و می‌فهمد که بیدارشدن در ساعات ابتدایی صبح می‌تواند قدرتی شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا برای او به ارمغان بیاورد. کتاب باشگاه ۵ صبحی ها نظر متخصصان و بزرگان زیادی را جلب و آن‌ها را وادار به تمجید و تشویق رابین شارما، نویسندهٔ این کتاب کرد.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها با یک روایت اصلی شروع می‌شود که رابین شارما در حین روایت، درس‌ها و نکات مهم خودش را به مخاطب یادآوری می‌کند. در داستان ما سه شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کنند که این سه شخصیت، یک کارآفرین افسرده و سرخورده، یک هنرمند درمانده و در جست‌وجوی خلاقیت و یک میلیاردر بسیار موفق هستند. این سه نفر در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند. در این سمینار اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که سر صحبت بین این سه نفر باز شود. این صحبت مقدمه را برای ارتباط بین این سه نفر فراهم می‌کند و در نهایت میلیاردر موفق وقتی می‌بیند که این دو نفر تشنهٔ تغییر و موفقیت هستند، تصمیم می‌گیرد که رمز موفقیت خودش را به آن‌ها بگوید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

در صورتی که تمایل دارید با مهم‌ترین و ارزشمندترین مفاهیم این کتاب آشنا شوید و از قدرت صبح بهترین استفاده ممکن را ببرید این کتاب صوتی خلاصه‌شده از رابین شارما کانادایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ در کانادا متولد شد. او نویسنده‌ای محبوب، سخنران و مجری معروفی است که در زمینه موفقیت و توسعه فردی فعالیت می‌کند. تحول او درست در زمانی که بیست و پنج ساله بود رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما از سال ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی ‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب آخر او، راهبی که فراری‌اش را فروخت نیز بسیار مشهور است. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

Hosein Navaei
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

بسیار عالی

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان