دانلود کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ اثر میکائیل کوریا

دانلود و خرید کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ

گوینده:حمید محمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ

کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ نوشتهٔ میکائیل کوریا و ترجمهٔ علی انتصاری‌ پور است. حمید محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی تحولات این ورزش پرطرفدار از سال‌های دور تا اکنون را دنبال کرده است.

درباره کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ

کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ به ارزیابی وقایع ورزش محبوب فوتبال پرداخته است. آنچه در این کتاب صوتی می‌شنوید، بخشی از کتاب «تاریخ مردمی فوتبال» است که ابعاد سیاسی - اجتماعی این ورزش را موردبررسی قرار داده و می‌تواند نقشی خطیر در افزایش آگاهی عمومی ایفا کند. ۲ جلد این کتاب به‌ترتیب «فقرا فوتبال را آفریدند» و «ثروتمندان فوتبال را دزدیدند» نام دارد. آنچه در کتاب صوتی حاضر می‌شنوید، حاویِ قسمت‌هایی از جذاب‌ترین فصل‌های آن یعنی «دفاع: مقاومت کارگران علیه نظام بورژوازی»، «استانداردسازی بدن‌ها و شکل‌دادن روح‌ها»، «بازی مردم» و «دختران مهماتچی» است.

فوتبال اولین‌بار در زمین‌های خاکی اختراع شد؛ جایی که خبری از استادیوم‌های بزرگ و هزاران تماشاگر بین‌المللی نبود. این ورزشی رقابتی - تفریحی و یک سرگرمی بود که مانند آهن‌ربا مردم را گرد هم می‌آورد، اما در گذر زمان به صنعتی پول‌ساز تبدیل شد. میکائیل کوریا در کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ توضیح می‌دهد معروف‌ترین مستطیل سبز جهان چگونه کارکرد اجتماعی خود را از دست داد، به ابزاری برای تبلیغ کالای تاجران تبدیل شد و جنبه‌های اقتصادی - سیاسی آنْ عنصر سلامت و تفریح را از میدان بیرون راند.

برای لذت‌بردن از شگفتی‌های تاریخ فوتبال و شریک‌شدن در تحلیل‌های متنوع صاحب‌نظران سیاسی و اجتماعی، لازم نیست یک طرفدار دوآتشه‌ٔ فوتبال یا استاد دانشگاه باشید. کتاب صوتی حاضر ۲ ویژگی سادگی و تخصصی‌بودن را هم‌زمان در خود دارد.

شنیدن کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه پیرامون تاریخچهٔ فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زمین فوتبال زمین جنگ

از ابتدای سال‌های ۱۸۴۰ به لطف نوآوری دانش‌آموزان سابق و دانشجویان لاحق که نخستین باشگاه‌های دانشگاهی را تشکیل دادند بازی‌های فوتبال از مدارس عمومی فراتر رفت. گسترش شبکه‌ی راه‌آهن بریتانیا منجر به بازی‌هایی بین تیم‌های دانشگاهی یا مدارس عمومی شد و امکان نخستین رقابت‌های گسترده‌ی منطقی را فراهم کرد. اما در هر بازی قوانین متفاوت هر موسسه مانع از گسترش مسابقات میان آنان می‌شد.

در ۱۸۴۸ یک روز عصر، چهارده دانش‌آموز قدیمی هارو، اتون، راگبی، وینچستر و شروزبری در اتاق ساده‌ی دانشجویی در دانشگاه کمبریج گرد آمدند و برای ادغام قوانین بازی‌های فوتبالی مشورت کردند. یکی از عاملین این بازی‌ها بیان می‌کند: «سردرگمی شدیدی بود زیرا هر کدام طبق قوانین منطبق با مدرسه‌ی عمومی خودشان بازی می‌کردند. به یاد می آورم چگونه یک بازیکن اتونی درمورد امکان گرفتن توپ با دست بر سر دانش‌آموز قدیمی راگبی داد می‌کشید...».

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان