دانلود کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها) با صدای سمیه حاجتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها) اثر کاساندرا کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها)

گوینده:سمیه حاجتی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها)

بخش اول کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها) نوشتهٔ کاساندرا کلر و ترجمهٔ سعیده کاظمیان است. سمیه حاجتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی داستانی هول‌انگیز و عجیب از کسی است که دیگر نمی‌تواند به زندگی عادی برگردد.

درباره کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها)

در بخش اول کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها) همراه می‌شویم با «کلاری»؛ نوجوان ۱۵ساله‌ای که در موزهٔ پاندمونیوم در حال تماشا است. حین تماشا، اتفاقی عجیب می‌افتد. ۳ نوجوان با بدن‌های خالکوبی‌شده و سلاح‌های ترسناک به یک نفر حمله می‌کنند و او را می‌کشند. کلاری درحالی‌که ترسیده، می‌خواهد به پلیس گزارش بدهد، اما جسد غیب می‌شود. او در این حال متوجه می‌شود کسانی که دیده است، شکارچیان سایه هستند که با شیاطین و نیروهای تاریک مبارزه می‌کنند. او با یک فرشته به نام «جیس» آشنا می‌شود و برای او تعریف می‌کند که از دست شیطان فرار کرده است. هیچ نوجوان معمولی‌ای نمی‌تواند از شیطان فرار کند. همه به‌دنبال راز کلاری هستند. این کتاب صوتی سرشار از هیجان و اتفاقات عجیب است که خواننده را تا انتها با خودش همراه می‌کند. دنیای شیاطین و فرشتگان اجازهٔ تصویرسازی و رشد خلاقیت را به شنونده می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی ابزار فانی (جلد اول: شهر استخوان‌ها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های پر از هیجان پیشنهاد می‌کنیم

درباره کاساندرا کلر

جودث روملت (Judith Rumelt) در ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۷۳ به دنیا آمد. او بیشتر با نام ادبی‌اش کاساندرا کلر (Cassandra Clare) شناخته می‌شود. او یک نویسنده اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است که داستان‌هایش را در سبک تخیلی نوجوانان و جوانان می‌نویسد. مشهورترین اثر او مجموعهٔ «ابزار فانی» است که از زمان عرضه به عناوین پرفروش تبدیل شد.

نظرات کاربران

Arad
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

کتاب درباره شکارچی شیاطینه دنیایی پر از خون آشام و گرگنما و پری و جادوگر و موجودات افسانه ای که بین انسان ها وجود دارند و خب مثل همه داستان ها هم نوع خوب دارن هم بد و برای کسایی

- بیشتر
کاربر ۲۶۰۲۶۶۶
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

اخه کی میاد کتاب صوتی رو بخش بخش کنه دیگه این ناشرای ایرانی گندشو در اوردن اخه یعنی چیییی نصفش خوندید پخش کردید 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

زمان

۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان