دانلود کتاب صوتی یافتن بکارت من با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یافتن بکارت من اثر ریچارد برانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی یافتن بکارت من

معرفی کتاب صوتی یافتن بکارت من

خلاصه‌کتاب صوتی یافتن بکارت من نوشتهٔ ریچارد برانسون و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی داستان یکی از بهترین کارآفرینان جهان (خلاصهٔ کتاب اصلی) است.

درباره کتاب صوتی یافتن بکارت من

نویسندهٔ کتاب صوتی یافتن بکارت من یک کارآفرین آمریکایی و بنیادگذار شرکت هواپیمایی ویرجین است؛ ریچارد برانسون. او در خلاصه‌کتاب صوتی حاضر درمورد زندگی ماجراجویانهٔ خودش در حوزهٔ کارآفرینی نوشته است. این کتاب داستان او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان جهان است. او ۲۰ سال پس از نوشتن کتاب «ازدست‌دادن بکارت من»، با ادامهٔ داستانی که در قسمت اول ناتمام‌ مانده بود، با کتاب حاضر بازگشته است. «یافتن بکارت من» ادامه‌‌ کتاب «از دست‌دادن بکارت من» است که داستان زندگی نویسنده را از سال ۱۹۹۸ به تصویر می‌کشد. در این کتاب، ما تفسیر خودِ برانسون از وقایعی را بیان خواهیم کرد که از آن زمان نه فقط ویرجین، بلکه او و شخصیتش را شکل داده است؛ وقایعی همچون نبرد حماسی ویرجین آتلانتیکس و بریتیش ایرویز، به‌هم‌زدن بازار تلفن‌های همراه با ویرجین موبایل و مأموریت شخصی او در ویرجین گلِکتیک برای بردن افراد به فضا با فضاپیمای خود!

کتاب صوتی حاضر داستان عجیب‌وغریب ساخت شرکت «ویرجین»، از یک مجله‌ٔ دانش‌آموزی تا یکی از بزرگ‌ترین برندهای تاریخ را تعریف می‌کند. این کتاب صوتی نشان می‌دهد هیچ چالشی آنقدر ترسناک نیست که با آن روبه‌رو نشویم و هیچ فرصتی آنقدر عجیب نیست که به‌دنبال آن نرویم. چیزی که برانسون می‌خواهد در این کتاب بگوید در چند کلمه‌ٔ ساده خلاصه می‌شود؛ نگران نباشید؛ فقط انجامش دهید (Screw it, just do it). حالا برانسون، ۵۰ سال پس از راه‌اندازی اولین کسب‌وکارش، قصد دارد نقاط عطف زندگی‌اش، شکست‌ها و پیروزی‌هایش را و آن چیزی را که فکر می‌کند سبب تمایز زندگی او با دیگران شده، به اشتراک گذارد. یافتن بکارت من نگاه نزدیکی است به تلاش بی‌پایان بشر برای جابه‌جایی مرزها، شکستن قوانین و جست‌وجوی مرزهای جدید؛ حتی زمانی که چندین کسب‌وکار میلیارد دلاری و صدها شرکت را راه‌اندازی کرده باشید.

شنیدن کتاب صوتی یافتن بکارت من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کارآفرینی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان