دانلود کتاب صوتی سید احمد خمینی با صدای سید احمد هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سید احمد خمینی اثر جواد کامور بخشایش

دانلود و خرید کتاب صوتی سید احمد خمینی

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سید احمد خمینی

کتاب صوتی سید احمد خمینی نوشتهٔ جواد کامور بخشایش است. سید احمد هاشمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی نخستین بخش از مجموعهٔ «شخصیت‌های مانا» است.

مجموعهٔ «شخصیت های مانا» به‌همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامیِ حوزه تولید شده است؛ با هدف ارائهٔ الگوهایی از شخصیت‌های گوناگونی که در عرصه‌های دانش، فرهنگ، سیاست و اجتماع در ایران معاصر زیسته و درگذشته‌اند. در نگارش هر یک از این آثار، ابتدا پرونده‌های موجود در بایگانی فرهنگ ناموران معاصر ایران در اختیار نویسندگانی قرار گرفت که پیشینه‌ای در زندگی‌نامه‌نویسی داشته‌اند. این مجموعه که برای عموم مخاطبان به‌ویژه جوانان و دانشگاهیان تهیه شده، برآیند احساس ضرورتی است که در پهنهٔ ارائهٔ آثار دقیق و مستند از زندگی افراد تأثیرگذار پدید آمده است.

درباره کتاب صوتی سید احمد خمینی

در کتاب صوتی سید احمد خمینی به زندگی «سیداحمد خمینی» از زمان تولد تا فوت در ۵ فصل پرداخته شده است. کتاب از پیشینهٔ خانوادگی و تولد او آغاز می‌شود و در ادامه به موضوع‌هایی همچون نقش او در پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران، نقش او در سال‌های تثبیت نظام جمهوری اسلامی، سال‌های پایانی عمرش پس از رحلت آیت‌الله خمینی، تأسیس و مدیریت مؤسسهٔ «حفظ و نشر آثار امام خمینی» و احداث، تکمیل و ادارهٔ آرامگاه او پرداخته است. در بخش پایانی کتاب و در زندگی‌نامهٔ سیداحمد خمینی، به چگونگی فوت او و شایعاتی که در آن زمان درباره‌اش گفته می‌شد، پرداخته شده است. برای نگارش این اثر از مجموع آن چیزی که دربارهٔ سیداحمد خمینی در آثار مکتوب، مصاحبه‌ها و فیلم‌ها وجود داشته، استفاده شده و اثری مستند از زندگی این شخصیت خلق شده است.

شنیدن کتاب صوتی سید احمد خمینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه پیرامون زندگی «سیداحمد خمینی» پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۷۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۷۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۲۲,۴۰۰
۳۰%
تومان