دانلود کتاب صوتی قوانین مبارزه با صدای ابوالفضل شکیبا زاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین مبارزه اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین مبارزه

نویسنده:رابرت گرین
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قوانین مبارزه

کتاب صوتی قوانین مبارزه نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ محمدرضا آل یاسین است. ابوالفضل شکیبازاد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قوانین مبارزه

زندگی همهٔ انسان‌ها پر از فرازونشیب است. شاید بتوانیم زندگی را با یک میدان مبارزه مقایسه کنیم. چه کسی می‌تواند برندهٔ این مبارزه باشد؟ قوانین مبارزه کدامند؟ کتاب صوتی قوانین مبارزه برای ردشدن از سختی‌ها و موانع زندگی و رسیدن به موفقیت نوشته شده است. همه‌ٔ ما صلح را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارزش‌های زندگی می‌شناسیم و تلاشمان را می‌کنیم که زندگی‌مان را بر پایهٔ صلح و دوستی پیش ببریم. تمام تبلیغات و تلاش‌های رسانه‌ای هم برای این است که به مردم القا کند زندگی اجتماعی آرام و بر پایهٔ همکاری و محبت است، ولی آیا در واقعیت هم چنین چیزی هست؟ پاسخ رابرت گرینْ مفید و مختصر است: نه! از نظر او برخلاف چیزهایی که گفته می‌شود، زندگی مثل یک نبرد و مبارزه است و فقط بهترین مبارزان می‌توانند در آن موفق شوند و جان سالم به در ببرند. رابرت گرین می‌گوید اگر انسان‌ها فراموش کنند که زندگی یک زمین جنگ است، به‌شدت لطمه می‌بینند و ممکن است به کل نابود شوند. نویسنده در این کتاب صوتی مهم‌ترین اتفاق‌ها و نبردهای طول تاریخ را بررسی می‌کند و دستوراتی را که رهبران بزرگ در آن شرایط داده بودند، مطرح می‌کند. قصد او از این کار این است که به خوانندگان یاد بدهد چطور با موانع زندگی‌شان مواجه شوند و آن‌ها را از سر راهشان کنار بزنند. این کتاب صوتی به ما یاد می‌دهد که چطور بر اساس شرایط، راهکاری را انتخاب کنیم که با کمترین آسیب و خسارت بهترین نتیجه را بگیریم.

شنیدن کتاب صوتی قوانین مبارزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب‌های «قوانین مبارزه» و «قوانین نفوذ» نیز از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی قوانین مبارزه

وقتی به ناچار با ابلهان نشست و برخاست می‌کنید، از بحث و جدل با آن‌ها بپرهیزید و با افکار و سخنان خام و نپخته‌شان، تعادل روانی‌تان را به هم نزنید. فراموش نکنید که حرص و خودخوری دشمن شماره یک آرامش است.

باید بدانید که گاهی اوقات، سکوت از گفتاری زیبا و پرمحتوا نیز موثرتر است. بنابراین بعضی وقت‌ها به جای اینکه به چیزهایی اشاره کنید که مردم انتظار دارند درباره‌ی آن سخن بگویید، دست از صحبت کردن بکشید و سکوت اختیار کنید.

اگر با چالش دست و پنجه نرم نکنید، خستگی بر تمام اجزای وجودتان حاکم می‌شود. در واقع فقدان انرژی ناشی از فقدان چالش است و اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که از قابلیت ذهنی و جسمانی‌تان به اندازه‌ی کافی کار نمی‌کشید.

کسی که رجزخوانی می‌کند در باطن بزدل است. افراد آتشی مزاج و عصبانی، اغلب شیفته‌ی ماجراجویی هستند و کمرو‌ها هم کشته و مرده‌ی توجه. این واقعیت به شما امکان می‌دهد که فرای ظاهر افراد به ویژگی‌های درونی‌شان پی ببرید و نقاط ضعفشان را شناسایی کنید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

علیرضا مهدور
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

قیمت فضایی، نسخه ناقص کتاب

کاربر ۳۶۲۸۵۰۷
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

سلام جناب خوبید به نظر بنده راوی کتابهای رابرت گرین آقای امید تقوی باشه تا ابد میشه به این صدا و تسلط بیان گوش داد🙏🙏🙏🙏🙏🙏

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان