دانلود کتاب صوتی رمز قهرمانی با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمز قهرمانی اثر ویلیام اچ. مک ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی رمز قهرمانی

معرفی کتاب صوتی رمز قهرمانی

کتاب صوتی رمز قهرمانی نوشتهٔ ویلیام اچ. مک ریون و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. حجت یوسفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درس‌هایی از زندگی شرافتمندانه و کتابی از نویسندهٔ کتاب معروف «تختخوابت را مرتب کن» است. این کتاب صوتی از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده است.

درباره کتاب صوتی رمز قهرمانی

دریاسلار ویلیام اچ. مک ریون بازنشستهٔ نیروی دریایی آمریکا در کتاب صوتی رمز قهرمانی به شما درس‌هایی مهم از زندگی می‌دهد. این کتاب صوتی درمورد قهرمانان و فضایل آن‌ها است. شاید از خودتان بپرسید که آیا هرگز می‌توانید به اندازهٔ مردان و زنان این داستان‌ها، شجاع، دلسوز یا فروتن باشید؟ برای بعضی از افراد زندگی با کد قهرمان به شکلی طبیعی رخ می‌دهد، اما بیشتر ما باید چگونگی پرورش این فضایل را یاد بگیریم، باید آن‌ها را در زندگی دیگران ببینیم و سعی در تقلید آن‌ها داشته باشیم، باید با برداشتن قدم‌های کوچکی که در نهایت به اساس و شالودهٔ شخصیت ما تبدیل می‌شوند، این ویژگی‌ها و صفات را شکل دهیم. نویسنده در این کتاب صوتی داستانی‌هایی دربارهٔ امید، دلسوزی، استقامت، شرافت، شجاعت، شوخ‌طبعی و بسیاری صفات ارزندهٔ انسانی دیگر نقل می‌کند. او امیدوار است داستان‌های این کتاب و درس‌های زندگی شخصیت‌ها در ساختن زندگی شخصی‌تان و احترام‌گذاشتن به دیگران ارزشمند باشند.

شنیدن کتاب صوتی رمز قهرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام اچ. مک ریون

دریاسالار، ویلیام اچ. مک ریون (بازنشستهٔ نیروی دریایی ایالات متحده) با سربلندی و افتخار در نیروی دریایی خدمت کرد. او در ۳۷ سال خدمت خود در یگان ویژهٔ نیروی دریایی، در همهٔ سطوح فرمانده بود. آخرین مأموریت این دریاسالار ۴ ستارهٔ فرماندهی همهٔ نیروهای عملیات ویژهٔ ایالات متحده بود. کتاب‌های «رمز قهرمانی» و «تختخوابت را مرتب کن» از آثار مکتوب این شخصیت هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۲۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۲۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان