دانلود کتاب صوتی سم زدایی دوپامین با صدای ابوالفضل شکیبا زاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سم زدایی دوپامین اثر تیبو موریس

دانلود و خرید کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

نویسنده:تیبو موریس
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

کتاب صوتی سم زدایی دوپامین نوشتهٔ تیبو موریس و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. ابوالفضل شکیبازاد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

دوپامین (Dopamine) را می‌توان مشهورترین ساکن سرزمین مغز دانست. با وجود اینکه انواع مولکول‌ها و مواد شیمیایی در مغز ما به فرایند اندیشیدن، تحلیل‌کردن و کنترل بدن کمک می‌کنند، در میان آن‌ها، کمتر ماده‌ای به اندازه‌ٔ دوپامین مشهور شده است؛ اگرچه گاهی در گفت‌وگوها و متن‌های عمومی، دوپامین به‌عنوان عامل شیمیایی مرتبط با لذت و اعتیاد شناخته می‌شود، اما کارکرد دوپامینْ بسیار فراتر از این‌ها است. دوپامین کارکردهای متعددی دارد که کمک به کنترل حرکت‌ و کنترل توجه، خواب، حافظه، تأثیرگذاری بر خُلق و پیش‌بینی لذت، تنها چند نمونه از آن‌ها است؛ در واقع دوپامین یک پیام‌رسان عصبی است. امروز می‌دانیم که بسیاری از رفتارها و تجربه‌های لذت‌آفرین، تولید دوپامین را افزایش می‌دهند؛ مانند مصرف کوکائین، هروئین و الکل، تجربه‌ٔ رابطه‌ٔ جنسی، شنیدن موزیک موردعلاقه، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، همکاری و تعاملات سازنده‌ٔ جمعی، تنبیه کسی که اصول و اخلاق را درمورد ما رعایت نکرده، شکست‌خوردن یا بدبخت‌شدن کسی که از ما موفق‌تر بوده است. به همین علت است که در ادبیات عامه، دوپامین با لذت‌‌بردن مترادف شده و آن را به‌عنوان ماده‌ٔ لذت‌آفرین مغز انسان شناخته‌اند.

ما انسان‌ها وقتی فرصت‌های رسیدن به اهدافمان را از دست می‌دهیم، احساس سرخوردگی، ناکامی، غم، حسادت و یا حتی عصبانیت تمام وجودمان را می‌گیرد. با شنیدن کتاب صوتی سم زدایی دوپامین یاد می‌گیرید که چطور عوامل حواس‌پرتی را حذف کنید‌، از تحریک‌شدن مداوم توسط محیط اطرافتان جلوگیری کنید و متمرکز‌تر به وظایف مهمتان بپردازید و موفق‌تر شوید. تیبو موریس در کتاب پرفروش و معروف «سم زدایی دوپامین» ترفندها و روش‌هایی را به ما یاد می‌دهد که با حواس‌پرتی‌مان مقابله کنیم تا بتوانیم زندگی آرامی داشته باشیم و با تمرکز به اهدافمان برسیم.

شنیدن کتاب صوتی سم زدایی دوپامین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ تیبو موریس

تیبو موریس نویسندهٔ بیش از ۲۰ کتاب از جمله یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون «مربی خودت باش» است که نزدیک به ۲۰۰ هزار نسخه فروخته و به بیش از ۱۰ زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. مأموریت این نویسنده کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، آثار او را دوست خواهید داشت. کتاب «سم زدایی دوپامین» یکی از آثار مکتوب اوست.

نظرات کاربران

Amin
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

قیمتش برای یک کتاب یک ساعتی خیلی زیاده!!!

mamad
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

یکی از بهتین کتابهایی که تا العان خوندم. کتاب واقعا کتاب فوق‌العاده‌ای هست بیشتر برای کسانی خوبه که اهمال کارن، تنبل هستن و زمان زیادی رو در فضای مجازی هستن، اما در کل خواندنش به همه کمک میکنه که بفهمیم فضای

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان