دانلود کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است

معرفی کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است

کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است نوشتهٔ جول اوستین با ترجمهٔ سایت نگرش نیک و گویندگی نازنین آذرسا منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است

در این کتاب صوتی که متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین در کلیسای لیوکوود به همین اسم است، جول اوستین دربارهٔ موانع پیشرفت ما صحبت می‌کند. همین‌طور در این مورد که چطور می‌شود این موانع را کنار زد و به درجات بالاتری رسید. او می‌گوید گاهی این موانع رشد یک طرزفکر اشتباه، یک عادت و حتی یک اشتیاق اشتباه است. او برای توضیح این مسئله به ذکر مثال‌هایی می‌پردازد.

واژهٔ رشد شخصی می‌تواند برای طیف نسبتاً گسترده‌ای به‌کار رود، اما به بلوغ و رشد ذهنی، معنوی و عاطفی اشاره دارد. انسان موانعی برای رشد شخصی دارد. این می‌تواند به‌صورت خود‌به‌خود اتفاق بیفتد، مانند زمانی که افراد در طول یا بعد از رویدادهای زندگی دچار تجلی ناگهانی می‌شوند، یا می‌توان آن را با تمرکز و قصد انجام داد. درنهایت، نتیجهٔ نهایی این نوع رشد، یک فرد سالم‌تر، شادتر و با‌روحیه‌تر است. با مطالعهٔ کتاب درمی‌یابیم که چه چیزی مانع رشد ما شده است.

کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی چه چیزی مانع رشد شما شده است

«موانع رشد شخصی

برخی از موانع اصلی رشد شخصی چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود که یک فرد از تبدیل‌شدن به بهترین نسخهٔ ممکن از خود تردید کند یا از خود دوری کند؟ ممکن است با تعدادی از مسائل روبه‌رو شوند، اما مثل همیشه، راه‌هایی برای حل این مشکلات وجود دارد. بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم. بدانیم چگونه بر آن‌ها غلبه کنیم. مواردی که به‌عنوان مانع شناخته می‌شوند عبارت‌اند از:

ترس از تغییر

شکست احتمالی در تلاش برای تغییر می تواند یکی از موانع ما برای رشد باشد. تغییر می تواند بسیار ترسناک باشد، به‌خصوص اگر فردی در سبک زندگی فعلی خود احساس امنیت و راحتی قوی داشته باشد. علاوه‌بر‌این، بسیاری از این افراد می‌ترسند که در‌صورت تلاش برای ایجاد تغییر واقعی، در تلاش‌های جدید خود شکست بخورند. هنگامی که فشار وارد می‌شود، بسیاری از مردم بیشتر از اینکه شرایطی را که مدت‌هاست از آن‌ها پیشی گرفته‌اند تحقیر کنند، از شکست می‌ترسند.

در نتیجه، یا در حالت انکار باقی می‌مانند تا وضعیت موجود را حفظ کنند، یا درگیر رفتارهای خو‌دخرابکارانه می‌شوند. بازنشسته‌ای را تصور کنید که سال‌های زیادی را صرف بزرگ‌کردن فرزندان و نگهداری از نوه‌ها کرده است، و در تمام مدت رؤیاپردازی در مورد باغ شگفت‌انگیزی که می‌خواستند پرورش دهند و آثار هنری که می‌خواستند خلق کنند، بود. آن‌ها برای سال‌ها از خانواده‌شان به‌خاطر صرف تمام وقت بالقوه‌شان برای باغبانی و نقاشی ناراحت بودند. اما وقتی بچه‌ها بزرگ شدند و رفتند، فرد بازنشسته کاری انجام نداد.

نکتهٔ کلیدی در اینجا این است که هیچ رشد واقعی‌ای بدون شکست اتفاق نمی‌افتد. تغییر برای رشد ضروری است و در‌نهایت، تنها راه برای شکست واقعی این است که زحمت تلاش را به خود ندهید.

تغییر یعنی اعتراف‌کردن به امکان اشتباه

یکی از اصلی‌ترین موانع رشد شخصی اعتراف به اشتباه است. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است کسی در تغییر چیزهایی مانند مواضع خود در مورد موضوعات خاص، سیستم اعتقادی خود، حتی ایمان مذهبی خود تردید کند، این است که این نوع تغییر ممکن است از او بخواهد که اعتراف کند قبلاً «اشتباه» کرده است. تعداد بسیار زیادی از مردم ترجیح می‌دهند در بدبختی زندگی کنند و به‌نظر می‌رسد که به اعتقادات خود پایبند هستند تا اینکه چهرهٔ خود را از دست بدهند یا احساس خجالت کنند. جول اوستین با ذکر مثال‌هایی از انجیل دربارهٔ این موضوع بیشتر صحبت می‌کند. پس با این کتاب همراه شوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان