دانلود کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی

نویسنده:دیل کارنگی
گوینده:حجت یوسفی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۸از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی

کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ گروه مترجمان است. حجت یوسفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی راز بزرگ رفتار با دیگران را آشکار کرده و به شنوندهٔ خود می‌گوید که چگونه می‌توان یک فرد خوش‌صحبت بود و توجه دیگران را به خود جلب کرد. همچنین روش‌های انتقادکردن از دیگران را آموزش می‌دهد. در واقع این کتاب صوتی روش‌هایی برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند و دوستان خوبی بیابید، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

درباره کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی

کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی به شما کمک می‌کند میزان اعتمادبه‌نفس‌، نفوذ و تأثیرگذاریتان را بالا ببرید. با شنیدن این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه دیگران را وادار کنید در کنار شما کار کنند، بدون این که مانع حرکت آن‌ها در مسیر خودشان شوید. تعامل با دیگران احتمالاً بزرگ‌ترین چالشی است که هر فردی با آن روبه‌رو است. فرقی نمی‌کند که شغل، اهداف یا تمایلات شما چه باشند. با صرف زمان کافی و تلاش برای یادگیری تعامل بهتر با افرادی که در اطراف ما وجود دارند، می‌توانیم توانایی‌ها‌یمان را افزایش دهیم تا هر کاری که بخواهیم را انجام دهیم.

دیل کارنگی نویسنده و سخنرانی آمریکایی در زمینه‌ی پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. او در یک خانواده‌ی فقیر به دنیا آمد. دیل در نوجوانی مجبور بود ساعت ۴ صبح از خواب برخیزد تا شیر گاوهای خانواده را بدوشد. او در خانه‌ی خود در نیویورک در گذشت. یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین ایده‌ی کارنگی در کتاب‌هایش این بود که می‌توان اخلاق برخی را با تغییر دادن رفتارمان در مقابل‌شان، تغییر داد.

دیل کارنگی در کتاب صوتی آیین دوست یابی چندین قاعدهٔ انسانی را به شما معرفی می‌کند که با وجود گذشت سال‌های متمادی، همچنان کاربرد دارند و با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در زندگی شخصی و روابط اجتماعیتان تغییرات مثبت ایجاد کنید. او که از اساتید برتر آموزش اصول روابط انسانی است، نسبت به تغییر مسائل جاری و زندگی روزمره، بسیار حساس بوده و در طول حیاتش مرتب در حال به‌روزکردن روش‌ها و آموزش‌های خود بوده و تنها هدفش از نگارش این کتاب نیز این است که شما را در یافتن و گسترش توانایی‌هایتان راهنمایی کند تا از این دارایی‌هایی که استفاده نمی‌کنید و خاموش مانده است، بهره‌مند شوید.

پیدا کردن یک دوست خوب برای همه‌ یک نیاز اساسی است. همه‌ می‌خواهند تاثیرگذاریشان را در زندگی دوستانشان احساس کنند. مهم‌تر از همهٔ این موضوعات، حق مسلم همهٔ انسان‌هاست که دوست بدارند و دوست داشته شوند. دیل کارنگی نویسندهٔ کتاب آیین دوست‌یابی یکی از اولین نویسندگانی بود که دربارهٔ این موضوع تحقیق کرد و کتابی قابل‌فهم برای همه نوشت. کتابی که هنوز هم بعد از حدود یک قرن از نوشته‌شدن همچنان در فهرست پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های روان‌شناسی و خودشناسی قرار دارد.

دیل کارنگی پیش از نوشتن این کتاب متوجه شد افرادی که در کسب‌وکار خودشان موفق هستند، لزوماً علم بالایی دربارهٔ آن موضوع ندارند، بلکه روابط عمومی بالای آن‌هاست که سبب موفقیت در کارهایشان می‌شود. این موضوع اولین جرقهٔ نوشتن کتاب «آیین دوست‌یابی»  بود. دیل کارنگی سال‌های زیادی را صرف خواندن کتاب‌ها و بیوگرافی‌های افراد مشهور کرده بود و روی روابط انسانی و رفتار‌های آن‌ها دقیق شده و به‌این‌ترتیب بود که در سال ۱۹۳۶ کتاب آیین دوست‌یابی را نوشت.

شنیدن کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که می‌خواهند ارتباط درست‌تر و بهتری با دیگران برقرار کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی (Dale Carnegie)، ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود.

کتاب‌های «آیین دوستیابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند.

دیل کارنگی در تاریخ ۱ نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

بخش‌هایی از کتاب صوتی آیین دوست‌ یابی

«ناراحت کردن افراد نه تنها آن‌ها را تغییر نمی‌دهد؛ بلکه باعث می‌شود هیچ وقت دنبال تغییر کردن نباشند. یک گفته‌ی قدیمی هست که نوشتم و روی آینه‌ام چسباندم تا هر روز مجبور باشم آن را ببینم: من فقط یک بار می‌توانم این راه را طی کنم؛ بنابراین اگر می‌توانم کارهای خوبی انجام دهم ، بگذارید همین الان انجام‌شان بدم. نگذارید در برابر آن‌ها شانه خالی کنم یا نادیده‌شان بگیرم، به خاطر اینکه نمی‌توانم دوباره این راه را طی کنم.»

***

«به جای اینکه مردم را سرزنش یا محکوم کنیم، بهتر است آن‌ها را درک کنیم. بیایید سعی کنیم بفهمیم چرا آن‌ها به این شکل رفتار می‌کنند. این کار بسیار مفیدتر و سازنده‌تر از انتقاد کردن است و به جای نارضایتی و دلخوری باعث افزایش حس همدردی، ظرفیت تحمل و مهربانی می‌شود.»

***

«شروع کردن حرف با تعریف و تمجید مثل دندان‌پزشکی است که کارش را با بی‌حسی موضعی شروع می‌کند. دندان بیمار در حال ترمیم و درست شدن است، اما بی‌حسی موضعی درد آن را از بین می‌برد. یک رهبر از چنین روشی استفاده می‌کند.»

فهرست کتاب آیین دوست یابی

دیل کارنگی‌ کتابش را به ۶ بخش اصلی تقسیم کرده است:

- اصول اساسی رفتار با مردم

- ۶ راه برای کسب محبوبیت

- ۱۲ شیوه برای آنکه دیگران را با خود همراه سازید

- ۹ روش برای همراه‌ساختن دیگران با خود بدون آنکه رنجیده‌خاطر یا خشمگین شوند

- چند نامهٔ معجزه‌آمیز

- ۷ توصیهٔ مهم برای نیک‌بختی اعضای خانواده

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

ali rezazadeh
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

سبک کتاب رو دوست داشتم پر از مثال بود که موضوع رو کاملا جا مینداخت گویندگی فوق العاده‌ای داشت و همین موضوع باعث مفهوم تر شدن کتاب میشد در کل این کتاب رو برای کسایی که تو ارتباط گرفتن مشکل دارن

- بیشتر
salia amini
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

من فایل صوتی کتاب رو گوش دادم عالی بود و خیلی تغییرات توی روابطم و حتی نگاهم به دیگران ایجاد کردبه خصوص که به لحاظ شغلی روزانه بالای ۵۰۰ نفر ادم جدید میبینم به شدت توصیه میکنم بعد استفاده کردن

- بیشتر
alfa_daryl
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

بهترین کتابیه که تو این زمینه هست

Rabet
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

به نظر من هر کس در طول عمر باید حداقل یکبار این کتاب را بخواند

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۷۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۷۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان