دانلود کتاب صوتی خدا را به سختی ها دعوت کن با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی خدا را به سختی ها دعوت کن

کتاب صوتی خدا را به سختی ها دعوت کن نوشتهٔ جول اوستین با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. این کتاب به شنونده کمک می‌کند در زمان سختی خدا را احساس کند. 

درباره کتاب صوتی خدا را به سختی ها دعوت کن

کتاب صوتی خدا را به سختی‌ ها دعوت کن که بر اساس یکی از سخنرانی‌های جول اوستین با همین نام‌گرفته شده است یکی از سخنرانی‌های مشهور جول اوستین در سال ۲۰۲۱ است. در این کتاب گویا جول اوستین به نقش خداوند در سختی‌های زندگی ما اشاره می‌کند. اینکه چگونه ما در زمان سختی‌ها با آوردن خداوند به زندگی‌مان می‌توانیم سختی‌ها را کنار بزنیم.

او می‌گوید ما نباید از خداوند فقط این انتظار را داشته باشیم که سختی و مشکلات را به زندگی ما وارد نکند چون سختی‌ها در زندگی همهٔ بندگان خداوند چه خوب و چه بد خودش را نشان می‌دهد.

مهم این است بندهٔ خوب خداوند از این سختی‌ها به‌عنوان دریچه ارتباط با خداوند استفاده کند و به این وسیله خداوند و نعمت بی‌پایان و لطف همیشگی‌اش را به زندگی خود وارد کند.

زندگی پر از فراز و نشیب است و سختی‌ها هم جزئی از زندگی هستند و غنی و فقیر نمی‌شناسند؛ بنابراین چیزهای بسیار دیگری هست که باید از داشتن آنها شکرگزار باشیم. این کتاب به شنونده کمک می‌کند حضور خداوند را بیشتر درک کند.

شنیدن کتاب خدا را به سختی‌ها دعوت کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند حضور خداوند را بیشتر احساس کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خدا را به سختی‌ها دعوت کن

«در همه شرایط زندگی باید از خدا تشکر کنیم. باید این شکرگزاری از خداوند را به‌صورت یک عادت درآوریم. در هر گام و هر کار، خدا را شکر کنیم. حتی در میان ترس و ناامیدی، تشویش و اضطراب، و افسردگی و در کل در سختی‌های زندگی بگذاریم که این کلمات از اعماق قلبمان برخیزند: «خدایا متشکرم، خدایا تو را شکر می‌گزارم» و آنگاه از آرامشی شگفت‌انگیز لبریز خواهیم شد.

وقتی که در تمام اوقات – تلخ یا شیرین – از خدا تشکر کنیم، نردبانی از آگاهی برای خود می‌سازیم که ما را به قله آرامش رهنمون خواهد کرد.

اگر همه ما ایمان داشتیم که خدا بر همه اعمال ما ناظر است، از بسیاری کارهای غلط و آسیب‌زننده اجتناب می‌کردیم. ثمره چنین اعمالی است که بسیاری از رنج‌های زندگی را به وجود می‌آورد. در واقع هر عملی دارای عکس‌العملی است. اگر عملی ناپسند و مضر انجام دهیم، عکس‌العملی مضر و ناخوشایند دریافت خواهیم کرد و اگر کاری نیک انجام دهیم ثمره آن را به‌صورت نیکی دریافت خواهیم کرد.

هنگامی که انسان در مسیر زندگی با مشکلاتی مواجه می‌شود قطعاً به دنبال فردی، وسیله‌ای یا قدرتی می‌گردد تا به کمک او مشکل خود را حل کند. آدم‌ها معمولاً اگر از حضور فردی توانمند و بانفوذ در زندگی خود برخوردار باشند که بتوانند مشکلات خود را به‌راحتی توسط او حل‌وفصل نمایند، جسارت، آرامش و امنیت خاطر پیدا می‌کنند و در هنگام رویارویی با مشکلات فوراً به یاد او می‌افتند و از او طلب یاری می‌کنند و یا پشتوانه وی به نورد مشکلات می‌روند. آن‌ها همیشه آن فرد بانفوذ را به یاد دارند و مورد ستایش و تقدیر خود قرار می‌دهند. فرد توانمند را برگ سبز مشکلات می‌دانند و سعی می‌کنند با ادای احترام و انجام اعمال و رفتاری که موردپسند وی باشد او را برای خود حفظ نمایند تا از موقعیت و امتیازاتش بهره‌مند گردند.»

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین از سوی بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در ردهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز هستند.


نظرات کاربران

کاربر ۵۸۴۹۴۱۸
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

خانم گوینده عزیز میتونی استعداد خودت رو در زمینه ای دیگه کشف کنی و در اون موفق بشی. گویندگی کتاب استعداد شما نیست و اگر فکر می‌کنید هست بیشتر پرورش بدین و حال مخاطب رو با این گویندگی خراب نکنین.

کاربر ۴۴۰۱۶۵۱
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بخاطر گویندگی افتضاح اصلا توصیه نمیکنم

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان