دانلود کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن اثر استیو هاروی

دانلود و خرید کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

معرفی کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن نوشتهٔ استیو هاروی با ترجمهٔ یگانه سهرابی نیا و گویندگی فرهاد جان سریان در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. استیو هاروی کمدین معروف آمریکایی کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را در سال ۲۰۰۹ منتشر کرد. استیو هاروی با جمع‌آوری مباحث جامع و کاربردی به زنان سراسر دنیا کمک کرده تا شناخت بهتر و بیشتری از مردان پیدا کنند و اجازه ندهند تا سختی‌ها و مشکلات از لحاظ فکری و جسمی آن‌ها را ضعیف کند.

درباره کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

استیو هاروی نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. تخصص اصلی او در مشاوره دادن به زوجین است و سعی دارد تا با بازگو کردن حقایق در مورد زنان و مردان، به افراد در داشتن یک رابطه موفق کمک کند. او در این زمینه کتابی با عنوان مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به رشته تحریر درآورد و توانست به یکی از نویسندگان محبوب در دنیا تبدیل شود.

او در کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن می‌گوید مردان موجودات ساده‌ای هستند. او به عنوان یک نماینده از دنیای مردان درباره چیزهایی صحبت می‌کند که شاید کمتر مردی حاضر باشد به زبان بیاورد و آن این است: مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می‌کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده نبرد می‌داند و به همین دلیل همواره باید مراقب و در کمین باشد. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می‌دانید، آنها بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کنند. چراکه نیاز دارند این کلمات را بشنوند. وقتی از طرف شما دلگرمی دریافت می‌کنند می‌خواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

اما در ادامه درباره زنان و نیازهای آنان در یک رابطه صحبت می‌کند. از نظر او زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. زنان از مردان انتظار دارند آنچه می‌خواهند و نیاز دارند، برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زن از این خواسته یا نیاز حرفی زده باشد.

درباره استیو هاروی

استیو هاروی زاده ۱۹۵۷ است. او نویسنده، مجری و تهیه کننده شهیر آمریکایی است که در برنامه‌هایش تلاش می‌کند روابط انسانی را به چالش بکشد. کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. استیو در این کتاب نشان داد مردان تغییر نمی‌کنند و برای ارتباط با آن‌ها باید آنها را خوب بشناسید و متناسب با شخصیتشان با آنها رفتار کنید. استیو هاروی، میزبان برنامه گفتگوی استیو هاروی، نزاع خانوادگی و برنامه صبحگاهی استیو هاروی در رادیو است. کتاب‌های پرفروش صاف و پوست کنده صحبت کن از آثار اوست. هاروی همچنین بشردوست و موسس بنیاد استیو و مارجوری هاروی است.

شنیدن کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شندیدن کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم

ما مردها موجودات ساده‌ای هستیم. این جمله واقعا حقیقت داه. اونا فقط تحت تاثیر این سه عامل می‌تونن به حرکت دربیان. اینکه کی هستند؟ چه می‌کنند؟ و درآمدشون چقدره؟ این سه تا جمله دی‌ان‌ای مردهاستو موقعی که این سه تا برای مردها حل بشه می‌ةونن درمورد موضوع‌های دیگه هم فکر کنند. حتی عشق. به غیر از این، همیشه مغزشون درگیره اجازه نمی‌ده به چیز دیگه‌ای فکر کنن. این مورد به دنیای بچگی ما مردها برمی‌گرده. موقعی که پسربچه‌ایم به‌مون یاد می‌دن که باید بزرگ بشیم از خونه و خانواده به ‌صورت مادی و معنوی حمایت کنیم. کارهای سختی مثل پارو کردن برف یا چمن‌زنی حیاط رو باید ما انجام بدیم. حتی زباله‌ها رو بیرون ببریم. همه‌ی کارهایی که انجام می‌دیم به اسم مردونگی خلاصه می‌شه ولی موقعی که بزرگ می‌شیم همه چیز سخت‌تر از قبل می‌شه. همه‌ش باید به این فکر کنیم که یه کار خوب با یه درآمد عالی داشته باشیم. موقعی که از کارم توی بیست سالگی اومدم بیرون اصلا روحیه‌ی خوبی نداشتم. حتی توانایی اینو نداشتم که خرج خودم رو دربیارم چه برسه به اینکه برم دنبال عشق و عاشقی. یه مدت گذشت و یه خانوم که براش مقاله‌ی طنز تایپ می‌کردم کاری رو در یه باشگاه محلی کمدی به‌م پیشنهاد داد. اونجا می‌تونستم مقاله‌هام رو بنویسم و پول دربیارم. اما اینقدری نبود که راضیم کنه. موقعی که اون خانم و باشگاه محلی متوجه شدن که من تو کار طنز استعداد دارم منو استخدام کردن. حقوق خوبی به‌م می‌دادن من هم کم‌کم اعتمادبه‌نفس گرفتم. حتی برای خودم یه کارت ویزیت درست کردم و روش نوشتم «کمدین معروف، استیو هاروی».

ما مردها یه سیستمی داریم که اگه نتونیم به این فکر کنیم که کی هستیم و چه کاری داریم و درآمدمون چقدره نمی‌تونیم زنده بمونیم. این موضوعیه که به همه‌ی مردها انگیزه می‌ده تا بتونن به بقیه‌ی چیزهای زندگی فکر کنن. مردها دوست دارن که توی همه چیز اول باشن و بهترین‌ها رو داشته باشن. ممکنه زنا هم بخوان پابه‌پای مردها بیان و به آرزوهاشون برسن ولی این نمی‌تونه مردها رو راضی کنه. مردها توی دنیایی که دارن همه‌ش قضاوت می‌شن باید بتونن از این قضاوت سربلند بیرون بیان. این موضوع می‌تونه مردونگی مردها رو چندبرابر کنه. اگه مردها نتونن به جایگاه دلخواه‌شون برسن اوضاع خونه به هم می‌ریزه. برای اینکه فکر مردها آروم‌تر بشه باید به اونا در پیشبرد کارهاشون کمک کنین تا به آرزوهاشون برسن. موقعی که مردها به آرزوشون برسن مطمئنا خونه‌ی شادتری هم دارین.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

SAHAR.TARAZI
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

سلام وقتتون بخیر از اینکه این کتاب رو به اشتراک گذاشتید ممنونم و خیلی بیشتر از راوی جنابِ جان‌سریان ممنونم که با لحن صمیمی و روانشون این کتاب رو روایت کردن😍 موفق و درخشان باشید🩶

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان