دانلود کتاب صوتی قانون جذب در روابط با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون جذب در روابط اثر مایکل لوسیر

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون جذب در روابط

نویسنده:مایکل لوسیر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون جذب در روابط

کتاب صوتی قانون جذب در روابط اثر مایکل لوسیر و ترجمهٔ فریده همتی، با صدای سپیده مالمیر منتشر شده است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا کاربرد قانون جذب در ایجاد روابط شخصی و حرفه‌ای ایده‌آل را بیاموزند و از آن بهره‌ ببرند. 

درباره کتاب قانون جذب در روابط

قانون جذب به شما کمک می‌کند تا از نیروی ذهن و تفکرات مثبت استفاده کنید تا اتفاقات خوب، موفقیت، شادی و سلامتی را به دست بیاورید. این کتاب صوتی به شما یاد می‌دهد هر زمان که ما به چیزی فکر می‌کنیم آن را به سمت خودمان جذب می‌کنیم. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم به چه چیزی فکر می‌کنیم. اگر به دنبال موفقیت هستیم، باید به آن فکر کنیم. کما اینکه اگر به بدشانسی‌ها فکر کنیم، آن‌ها را به زندگی خودمان دعوت کرده‌ایم.

در این کتاب مایکل لوسیر با زبان ساده و بیان صمیمی‌اش به ما کمک می‌کند تا به کاربرد قانون جذب در ایجاد روابط شخصی و حرفه‌ای ایده‌آل پی ببریم و آن را در زندگی خود به کار گیریم.

شاید دیگر زمان آن فرا رسیده باشد که به دعوای با پدر و مادر، همسر، فرزند، شاگرد، رئیس، کارفرما و کارمند، همسایه، دوست و... پایان دهید و روش تازه‌ای را در روابطتان آغاز کنید. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند که به این هدف بزرگ دست پیدا کنید.

شنیدن کتاب قانون جذب در روابط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان مطالعه کتاب‌های حوزهٔ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن کتاب قانون جذب در روابط می‌توانید در روابطتان تغییرات بزرگ به وجود آورید.

درباره مایکل لوسیر

مایکل لوسیر ۲۲ ژانویه ۱۹۶۲ در کانادا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و سخنران در زمینهٔ موفقیت و خودیاری است. لوسیر را به دلیل نوشتن کتاب قانون جذب می‌شناسند. او کتاب قانون جذب را با زبان ساده و بر اساس آموخته‌هایش در حوزه ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی) نوشت که سبب شهرت او شد. مایکل لوسیر حالا از اعضای هیئت‌علمی مرکز آموشی قانون جذب است که به تربیت مربیان قانون جذب می‌پردازد. در سایت www.michaellosier.com می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای او را دنبال کنید.

مایکل لوسیر یکی از نویسندگانی است که پیش از روی‌آوردن به این حوزهٔ جالب و ادبی در شغل کارمندی مشغول به کار بود. او توانست با انتشار کتاب قانون جذب زندگی افراد زیادی را تغییر دهد. این کتاب به چند زبان زندهٔ دنیا ترجمه شد و روزانه بازدیدهای بسیار زیادی را در وب‌سایت‌ها و سایت‌های فروش کتاب به دست آورد. البته به غیر از این کتاب، او توانست آثار دیگری را نیز به چاپ برساند که آن‌ها نیز در حوزهٔ خود توانستند موفقیت قابل قبولی را کسب کنند.

شاید نویسندگان روان‌شناسی و نظایر مشابه را جزو مواردی به حساب آوردید که زندگی بدون حاشیه‌ای را دنبال می‌کنند. به همین دلیل اطلاعات چندانی در رابطه با زندگی شخصی آن‌ها در دسترس نیست؛ ولی تا چشم می‌چرخد آوازهٔ کتاب‌های آن‌ها بلند است و لوسیر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیوگرافی مایکل لوسیر بسیار جالب است و می‌توانید با زندگی کارمندی او بیشتر آشنا شوید و متوجه شوید چه سیری را طی کرد تا به این جایگاه رسید. شغلی که در نظر او بسیار کسل‌کننده به شمار می‌رفت و نمی‌توانست چندین ساعت بدون هیچگونه تفکری را پشت میزهای قهوه‌ای چوبی بگذراند. در نهایت تصمیم گرفت بعد از هشت سال از این شغل خارج شود و به سمت دنیای جدید بروید. دنیای جدیدی که او در سال ۱۹۹۵ با آن آشنا شد. در این سال او توانست با عملکرد قانون جذب آشنایی پیدا کند و مطالعات گسترده‌ای را در رابطه با آن به انجام برساند.

پنج ماه زمان برای او کافی بود تا بتواند نظریه‌های مختلف خود را با دیگران و در همایش‌های مختلف بازگو کند و به تدریس آن‌ها بپردازد. این تدریس همان شغلی بود که همیشه به آن علاقه داشت. حال با جذب‌شدن به این قانون نه‌تنها توانست به دیگران در رسیدن به این قانون و موفقیت کمک کند، بلکه توانست خودش نیز راه تدریس‌کردن و آموزش‌دادن را در زندگی هموار کند.

البته این قانون تنها یک نظریه بود و هیچ برنامه‌ریزی خاصی را مبنی بر نوشتن آن در ذهن نداشت. او همانطور به تدریس‌ها و اشتراک‌گذاری نظریات خود ادامه داد و توانست آن‌ها را به بیش از هزار شاگرد انتقال دهد.

هرچند مایکل لوسیر توانسته بود نظریه‌های مختلف را به دیگران ابلاغ کند و خود را به دیگران بشناساند؛ اما نوشتن کتاب قانون جذب، معنای دیگری از موفقیت را به او نشان داد. افرادی که در حوزهٔ سینما و تلویزیون در حال فعالیت هستند و یا علاقهٔ زیادی به آن‌ها دارند، احتمالاً اوپرا وینفری، نامی آشنا برای آن‌هاست. او یک مجری محبوب آمریکایی است که با چاپ کتاب لوسیر او را چهار بار به برنامهٔ خود دعوت کرد. ویدیوهایی که از او در این برنامه‌ها بر جای ماندند توانستند به بازدید بسیار بالایی در وب‌سایت‌های مختلف برساند که این نشان‌دهندهٔ موضوعی بود که می‌توانست همهٔ افراد را با مایکل هم‌نظر کند.

آثار و کتاب‌های مایکل لوسیر را می‌توان جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها به حساب آورد که با خواندن آن‌ها فرد می‌تواند معنای یک زندگی واقعی را بیشتر درک کند و بداند که چه عقایدی را وارد زندگی شخصی خود کند، چه بایدهایی را به انجام برساند و از چه نبایدهایی دوری کند. دقیقاً تمامی این موارد همان‌هایی هستند که می‌توانید در سه کتاب زیر به آن‌ها دست پیدا کنید:

- کتاب قانون جذب

- کتاب هدف زندگی تو

- کتاب قانون ارتباط

هر فردی در زندگی خود بارها سرزنش کرده و یا مورد سرزنش قرار گرفته است. بارها در یک زمان اشتباهی و مکان نامناسب بوده و بارها به بدشانسی خود لعنت فرستاده است. حال سؤالی که ممکن است برای هر فردی به وجود بیاید این است که آیا شانس واقعاً وجود دارد یا کارهای ما آن را می‌سازند؟

در دنیا موقعیت‌های مختلفی وجود دارند که افراد بر حسب اتفاق و یا دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند و فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند. در کتاب قانون جذب، نوشتهٔ مایکل لوسیر، به شما آموزش داده می‌شود تا چگونه از چندین موقعیت موجود، دلخواه آن را برای خودتان انتخاب کنید. چگونگی انجام این کار توسط این نویسنده با استفاده از کلام است. او توانسته به تخصص برنامه‌نویسی عصبی‌کلامی دست پیدا کند و با استفاده از همین تخصص قانون‌های خود را در دیگران اثربخش می‌کند.

این کتاب با عنوان دیگری نیز خوانده می‌شود. جذب دلخواه‌ها و دفع ناخواسته‌ها همان نام فرعی‌ای است که توسط خود نویسنده بر روی آن گذاشته شده است. زیرا این دقیقاً همان چیزی است که جملات نوشته بر محوریت آن در حال جریان هستند.

اینکه بتوانید تمامی دلخواه‌ها را در زندگی‌تان جذب کنید و تمام ناخواسته‌های موجود را دفع کنید، یک قانون به شمار می‌رود. این یک قانون واقعی است که اگر بتوانید در زندگی شخصی‌تان آن را به کار ببرید، موفقیت در دو قدمی شما قرار خواهد گرفت.

اگر می‌خواهید آنچه در زندگی می‌بینید را به دست آورید، پیشنهاد می‌شود که از کتاب‌های لوسیر بهره ببرید و راه و رسم و شیوه‌تان را به تغییر برسانید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد