دانلود کتاب صوتی نماینده‌ تغییر با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نماینده‌ تغییر اثر دیـمـن وسـت

دانلود و خرید کتاب صوتی نماینده‌ تغییر

نویسنده:دیـمـن وسـت
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نماینده‌ تغییر

کتاب صوتی «نماینده‌ تغییر» نوشتهٔ دیـمـن وسـت با ترجمهٔ سالومه خدابخشی و گویندگی آبتین ممدوح در شادن پژواک منتشر شده است. 

چطور یک کوارتِربَک سابق دانشگاه که محکوم به حبس ابد شده بود دنیایش را دگرگون کرد. نویسنده در این اثر زندگی پر فرازونشیب خود را شرح داده است. داستان دیمن وست یکی از آن داستان‌های پشتکار، ایمان و بهبودی علیه چالش‌های بزرگ است. به واسطه‌ٔ تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش برای اینکه با شرح تکان‌دهنده‌ٔ رشد شخصی، الهام‌بخش افراد از تمامی طبقات جامعه باشد، به نمونه‌ٔ رهبری خدمتگزار تبدیل شده است.

نماینده‌ٔ تغـییر زندگینامه یک ورزشکار است که درگیر اعتیاد و بعد دزدی می‌شود و در طی گذراندن دوران زندان به رشد شخصی و به رسالت زندگی‌اش می‌رسد و نه تنها زندگی خود بلکه زندگی خیلی دیگر از زندانی‌ها را تغییر می‌دهد.

درباره کتاب نماینده‌ تغییر

دیمن وست در این کتاب می‌نویسد هدف من این است که به جای آنکه بخشی از مشکل باشم بخشی از راه‌حل باشم. من جایزه‌ٔ خدمت به بشریت را به نیابت از یک خانواده و جامعه‌ای قبول می‌کنم که کمک کردند مردی باشم که امروز هستم، یک معتاد قدرشناسِ در حال بهبودی که به یک انسان مفید تبدیل شده است.

برای من، ابزار نهایی متوقف‌کننده‌ٔ جرم، آن ابزاری‌ است که برخلاف گزارش کردن جرم، از جرم جلوگیری می‌کند. باور دارم داستانم با آنهایی حرف می‌زند که نیاز دارند آن را بشنوند. در ذهن خود هیچ شکی ندارم که با آن یک نفری ارتباط برقرار کرده‌ام که همیشه به دنبالش بوده‌ام.

با این حال، همیشه فکر می‌کنم دلیل مهم‌تری برای آزادی‌ام وجود دارد، چیزی که خدا به طور خاص مرا در اینجا برای آن قرار داده است. در حالی که رد پای بزرگ‌تری را در این دنیا و در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنم، توصیه‌هایم و ندای درونم را برای عمل آماده خواهم کرد. همان‌طور که همیشه یاد گرفته‌ام، بهترین کار آن است که در خط خود بمانم.

کتاب نماینده‌ تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد‌ می‌شود.

بخشی از کتاب نماینده‌ تغییر

از اونجایی که احساس خطر می‌کردم، از اون‌موقع چشمم به سالن غذاخوری یا زمین بازی نیفتاده بود. غذام تو روز به دو بسته بادوم زمینی، دو کاسه بلغور جو، چهار بسته ماهی و شیک پروتئین جیره‌بندی شده بود. نگهبانی که مدتی پیش مرسوله پستی رو توزیع می‌کرد، با یه ساک توری قرمز کنار تختم بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان