دانلود کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم

نویسنده:ریچل هالیس
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم

کتاب صوتی خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم نوشته ریچل هالیس است و نازنین آذرسا آن را ترجمه خوانده است. در این کتاب سعی شده است با ذکر موارد مهم و تاثیرگذار این کتاب برای زنان مفید و موثر باشد.

درباره کتاب خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم

کتاب انتظارش را نداشتم کتابی است که ریچل هالیس پس از طلاقش و در دوران قرنطنیه پس از کرونا و مشکلات آن به رشته تحریر درآورده است. در این کتاب ریچل هالیس ابتدا با بیان احساساتش در این دوران دردناک زندگی‌اش یعنی جدایی، اول از همه به زنان یاد می‌دهد که انکار احساسات آنها در مواقع مواجه شدن با مشکلات، دردی ار آنها دوا نمی‌کند. سپس با روش‌هایی کاربردی و ساده به آن‌ها یاد می‌دهد. که چطور از دل این روزهای تاریک که برای یک زن می‌تواند خیانت، بی‌وفایی، جدایی و حتی فقدان باشد خارج شود.

ریچل هالیس در کتاب انتظارش را نداشتم خطاب به آن دسته از مخاطبینش که او را متهم به دروغگویی کرده‌اند و زنانی مانند خودش که در تردید ادامه دادن یک زندگی ناسالم هستند می‌گوید که در این مواقع باید خودخواهانه تصمیم گرفت. اینکه ادامه دادن یک رابطه فقط به دلیل سلامت فکری فرزندان آیا کار صحیحی است؟ او می‌گوید که دلش نمی خواهد به فرزندانش یاد دهد که در یک رابطه ناسالم قرار بگیرند. چون ممکن است زندگی آینده‌اش را با الگوبرداری غلط از پدر و مادراشان تباه کنند.

آثار ریچل هالیس فقط مختص زنان و دختران نیست. او درباره زنان می‌نویسد اما مطالب بسیار جالب و آموزنده‌ کتاب‌های او می‌تواند برای همه، فارغ از جنسیت و سن و سال، مفید باشد. مطالعه آثار او به مردان و پسران نیز کمک می‌کند تا در روابط شخصی و خانوادگی خود نسبت به زنان دچار مشکل نشوند.

خواندن آثار ریچل هالیس برای شناخت خودمان، درک زنان اطرافمان، که به دلیل باورها، اعتقادات، مسائل تربیتی، قوانین و هر چیز دیگری، متحمل فشارهایی خواسته یا ناخواسته‌ هستند، که آن ها را از خودشان بودن و از دنبال کردن رویاهایشان ناامید و ناتوان کرده است مفید است.

آثار وی دربردارنده‌ نظریاتی است که خود او روزی آن‌ها را سپری کرده است. دوران کودکی و نوجوانی سختی که گذرانده است به او چیزهای زیادی آموخته است. هالیس در آثار خود درباره زنان و دخترانی را می‌بیند که خود را فراموش کرده‌اند و در سایه‌ نقش‌های مادر، همسر و دختر محو شده‌اند.

ریچل هالیس در آثارش زنان را به چالش می‌کشد و آن‌ها را با بهانه‌هایی که باعث دور شدن از اهداف و رویاهایشان می‌شود روبه‌رو می‌کند و در ادامه یک سری راهکار مطرح می‌کند. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی و جذاب از اثر او است.

شنیدن کتاب خلاصه ای مفید از کتاب انتظارش را نداشتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان