دانلود کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق اثر هال فردریک

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

نویسنده:هال فردریک
مترجم:صبا عرب
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق

کتاب صوتی عادت‌های افراد موفق نوشته هال فردریک است و با ترجمه صبا عرب و صدای آبتین ممدوح منتشر شده است. این کتاب درباره عادت‌های خوبی است که هر شخصی باید آنها را به کار بگیرد.

درباره کتاب عادت‌های افراد موفق

سریع‌تر از همیشه تغییر کنید. تا ابد. با عادت‌های بد خداحافظی کنید و به عادت‌های جدید سلام کنید! مهم نیست که هنوز نمی‌دانید چطور زندگی‌تان را به سطح بالاتری ببرید یا در مورد عادت‌ها چیزی نمی‌دانید. یا حتی اگر در گذشته در تلاش برای تغییر عادت‌هایتان شکست خورده‌اید، دانستن اینکه چه چیزی مؤثر است، همیشه نقطه‌ عطفی برای رسیدن به هدفتان است.

طبق تحقیقات دانشگاه اِموری (Emory University)، دانشمندان علوم اعصاب کشف کردند که خواندنِ حتی یک رمان، عملکرد مغز را بهتر می‌کند. این کار یکی از رایج‌ترین عادت‌های افراد موفق است. اکثر افراد موفق عادت به مطالعه دارند. مطالعه کمک می‌کند بهتر فکر کنند و هر روز نکته‌ی جدیدی یاد بگیرند.

یکی از بهترین راه‌هایی که افراد موفق به وسیله‌ آن، از پس تمام کارهای روزانه‌شان برمی‌آیند، این است که این کارها را از کوچک به بزرگ دسته‌بندی می‌کنند. وقتی افراد موفق روزشان را شروع ‌می‌کنند و تعدادی از کارهای مهم‌شان را انجام ‌می‌دهند، انگیزه‌ی بیشتری به‌دست می‌آورند و اعتمادبه‌نفسشان افزایش پیدا می‌کند تا به راحتی از پس کارهای بزرگتر و پیچیده بربیایند.

هال فِرِدریک طبق تحقیقاتش پنجاه و چهار عادت افراد موفق را بدست آورده و آنها را در این کتاب با شما به اشتراک می‌گذارد. با خواندن این کتاب، بلافاصله مثل فردی رفتار کنید که دوست دارید باشید.

شنیدن کتاب عادت‌های افراد موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال موفقیت‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 


نظرات کاربران

نسیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

مختصر و مفید و بطور خلاصه نکات کلیدی خوبی رو برای رسیدن به موفقیت بیشتر توی زندگی بیان می‌کنه...

sanaz
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

کتابی بسیار خوب و مفید که به صورت نکته وار خصوصیات افراد موفق رو میگه. در واقع خلاصه ای از تمام کتاب هایی هست که راجب موفقیت گفته شده و تو این کتاب به صورت یکجا میتونید بشنوید. به نظرم

- بیشتر

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان