دانلود کتاب صوتی میلیونر آنی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میلیونر آنی اثر م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر

دانلود و خرید کتاب صوتی میلیونر آنی

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی میلیونر آنی

کتاب صوتی میلیونر آنی نوشته م‍ارک‌ ف‍ی‍ش‍ر است و با ترجمه علیرضا عبادی صدای گروه گویندگان در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب درباره حکمت و ثروت است. 

درباره کتاب میلیونر آنی

آیا افراد موفق، بیشتر از آن‌هایی که رؤیای موفقیت در سر دارند، کار می‌کنند؟ آیا آن‌ها باهوشتر، خوش شانس‌تر و بی‌رحم‌تر هستند؟ آیا موفقیت مالی شادی می‌آورد؟ این سؤالات دائمی شاید بیشتر از همیشه مورد توجه هستند. کتاب میلیونر آنی با صدای فراموش نشدنی پیرمردی بسیار خردمند و ثروتمند به این سؤالات پاسخ می‌دهد.

نام کتاب میلیونر آنی است، چون قهرمان داستان راز واقعی ثروت‌اندوزی را یکشبه درک کرده است، مردی جوان با رؤیاهایی ناکام، و ناامیدی‌هایی روزمره. در درس‌هایی عملی و قابل اجرا، او ایده‌ها و اقداماتی را آشکار می‌سازد که می‌تواند ذهنیت یک میلیونر را به افراد القا کند. این تغییر ذهنی ساده و در عین حال قدرتمند، راه را برای موفقیت مالی و رسیدن به موفقیت و رفاه شخصی عمیق هموار می‌کند. 

کتاب روایت بخشی از زندگی مردی جوان است. روایتی که می‌تواند شبیه زندگی هریک از ما باشد. ما نیز می‌توانیم خود را در قامت این مرد جوان ببینیم. کسی که گرفتار شغلی است که مجبور است ادامه دهد و رؤیایی که هرچه بیشتر درگیر مشکلات و سختی‌ها می‌شود، رنگ می‌بازد.

مرد جوان را با پیرمردی آشنا می‌شود که تجسم رؤیای مرد جوان است، میلیونری که زندگی‌اش، آرزوی مرد جوان است. و در این دیدار است که پیرمرد، جوان را با نکاتی طلایی آشنا می‌سازد که خیلی از ما از آن غافل مانده‌ایم. چیزی که پیرمرد به جوان می‌دهد، حکمتی عملی است. چیزی است که پایه‌ رسیدن به موفقیت است. وقتی این کتاب را می‌خوانیم، متوجه می‌شویم که چقدر از عنصر اصلی موفقیت یعنی ذهنمان غافلیم.

می‌خواهیم به اهدافمان برسیم، در حالی که ذهنمان را آماده نکرده‌ایم. پیرمرد به جوان می‌آموزد که گام اول برای رسیدن به هر هدفی، آماده کردن ذهنمان است. کتاب حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد و باید خواند تا قوانین به ظاهر ساده اما خیلی مهمش را در زندگی به کار بست. این کتاب به شما کمک می‌کند درک بهتری از زندگی داشته باشید. 

شنیدن کتاب میلیونر آنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

مصطفی
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

لطفا این کتاب رو بی نهایت کنید.

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان