دانلود کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر اثر گرنت کاردون

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر

نویسنده:گرنت کاردون
گوینده:حجت یوسفی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر

کتاب صوتی «قانون ۱۰ برابر» نوشتهٔ گرنت کاردون با گویندگی حجت یوسفی در رادیو مثبت منتشر شده است. یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که گرنت کاردون در کتابش به آن اشاره می‌کند، این است که اگر می‌‌خواهید به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید، نمی‌توانید رفتار و عملی مثل دیگران داشته باشید و فقط به چیزهای کوچک بسنده کنید. شما باید تفکر شانس و خوش شانسی را از معادلات ذهنی و کسب و کار خود حذف کنید. اما چطور؟ بیشتر مردم دنیا به شانس اعتقاد دارند و شکست‌ها و یا موفقیت‌هایشان را به بدشانسی یا خوش شانسی گره می‌زنند. کتاب «قانون ده برابر» به ما یاد می‌دهد که چگونه باید این کار را انجام دهیم.

از نظر نویسنده موفقیت وظیفه، تعهد و مسئولیت ماست. این کتاب راهنمایی گام به گام برای دستیابی به موفقیت‌های خارق العاده است!

نظرات برخی از افراد صاحب نام و مشهور در خصوص کتاب «قانون ده برابر» و نویسنده‌ٔ آن

من عاشق کتاب «قانون ده برابر» هستم! این کتاب با لحنی سرراست و جسورانه درباره‌ی موضوعاتی صحبت می‌کند که اکثر مردم به سادگی از آن‌ها می‌‌گذرند و سپس تعجب می‌‌کنند که چرا به اهداف خود نرسیده‌اند. -لری وینگت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز

گرنت کاردون، نویسنده‌ی کتاب، استاد این است که به مردم نشان دهد باید چه کاری را انجام بدهند تا به موفقیتی که مدنظرشان هست، برسند. این کتاب برای خوانندگان مانند یک سلاح هسته‌ای است! -بری پوزنیک، تهیه‌کننده‌ی اجرایی

اگر فکر می‌کنید هدف گذاری در زندگی کار مهمی نیست، به هیچ عنوان وقت خود را با خواندن کتاب «قانون ده برابر» تلف نکنید. این کتاب را به یکی از دوستان یا همکارانتان بدهید تا تغییر بزرگی در زندگی آن‌ها ایجاد کند! -بیل جنکینز، مدیر فروش شرکت کاوازاکی موتورز

در کتاب «قانون ده برابر»، گرنت کاردون به عنوان یک کارآفرین به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید بدون توجه به پیشینه، ساختار ژنتیکی یا ارتباطات شخصی ویژه، به موفقیت دست بیابید. از نظر او، موفقیت با ده برابر دیگران تلاش کردن به وجود می‌آید. -روزنامه نگار وال استریت ژورنال و سرمایه گذار بیزینس دیلی

گرنت کاردون با کتاب «قانون ده برابر» به معنای واقعی کلمه، به خال زده است! او در این کتاب دلیل واقعی موفقیت افراد را به شما می‌گوید! -برایان تریسی، نویسنده‌ی بیش از ۴۵ کتاب پرفروش، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

درباره کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر

آیا می‌دانید چطور باید به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنید؟ اصولا کسانی که به دنبال اهداف بزرگ هستند، نه می‌توانند و نه می‌خواهند به چیزهای معمولی بسنده کنند. همه‌ی افراد باید برای رسیدن به خواسته‌هایشان به اندازه‌ی کافی تلاش کنند. میزان تلاش هم ارتباط مستقیم با بزرگ بودن هدف دارد. هر چه هدف بزرگ‌تر باشد، میزان سعی و تلاش شما برای رسیدن به آن هم، باید بیشتر باشد. چطور می‌توانیم به خواسته‌هایمان برسیم؟ چطور به اهداف بزرگ و بعضا سخت دست پیدا کنیم؟ کتاب «قانون ده برابر» نوشته‌ٔ «گرنت کاردون» به ما کمک می‌کند تا اهداف و رویاهایمان را تحقق ببخشیم.

در ابتدا می‌خواهیم سؤالی را مطرح کنیم که شاید در نگاه اول خیلی مرتبط با موضوع کتاب نباشد! فرض کنید دو نفر می‌خواهند به کسی توصیه کنند که سیگار نکشد. یکی از آن دو نفر فردی است که تا به حال سیگار نکشیده و نفر دوم کسی است که سال‌ها سیگاری بوده و مدتی است که به دلایل آسیب‌های جسمی این کار را ترک کرده است. از نظر شما توصیه‌ی کدام یک از این افراد برش بیشتری دارد؟ به احتمال زیاد فردی تجربه‌ی سیگار کشیدن را داشته و آن را ترک کرده است. حالا شاید از خودتان بپرسید که این مسئله چه ارتباطی با «گرنت کاردون»، نویسنده‌ٔ کتاب «قانون ده برابر» دارد؛ اما مثال توصیه بر سیگار نکشیدن را به جای تمام مسائل قرار دهید، از خرید مواد غذایی گرفته تا انتخاب شغل. حرف کسی که تجربه‌ٔ آن کار را داشته، تاثیر و برش بیشتری دارد.

حدود بیست سال قبل، یعنی سال ۲۰۰۰، گرنت کاردون به شدت درگیر اعتیاد و مواد مخدر بود. بله؛ درست خواندید! کارآفرین مطرح و نویسنده‌ٔ پرفروش کتاب‌های موفقیت و خودیاری حدود بیست سال پیش با اعتیاد مواد مخدر دست به گریبان بود. علاوه بر این، کاردون عضو طبقه‌ٔ پایین و فقیر جامعه بوده است. اما در سال ۲۰۲۱، درآمد ماهیانه‌اش چیزی بالغ بر ۹ میلیون دلار و دارایی خالص‌اش مبلغی حدود ۳۰۰ میلیون دلار است. او به معنای واقعی کلمه، کار خود را از صفر شروع کرد و به بالاترین مراتب و درجه‌ها دست یافت. خواندن تجربیات و شیوه‌ٔ بیان چنین فردی خالی از لطف نیست و می‌تواند انگیزه و اشتیاق زیادی به ما بدهد.

کتاب قانون ۱۰ برابر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، هیچ کس نیست که از موفقیت خوشش نیاید. بنابراین می‌توان گفت که کتاب «قانون ده برابر» از «گرنت کاردون» برای همه‌ٔ افرادی که می‌خواهند در زندگی‌شان موفق شوند و به اهداف بزرگ خود دست پیدا کنند، مناسب است.

از طرف دیگر، افراد زیادی هستند که فکر می‌کنند موفقیت تنها به عوامل خارجی ارتباط دارد، اما کاردون کسی بود که با اعتیاد و فقر جنگید و به موفقیت و ثروتی عظیم رسید. اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید، خواندن کتاب «قانون ده برابر» را به هیچ عنوان از دست ندهید.

خواندن کتاب «قانون ده برابر» چه تغییراتی در ما به وجود می‌آورد؟

کتاب «قانون ده برابر» از «گرنت کاردون»، ترسی را که در وجود شماست از بین می‌برد؛ باور و اعتقاد شما را نسبت به خودتان افزایش می‌دهد؛ عادت پشت گوش انداختن را از سرتان می‌اندازد و احساس هدفمندی و مفید بودن به شما می‌دهد. این کتاب شما را وادار می‌کند که حساب خودتان را از افراد دیگر جدا کنید و کارهایی انجام دهید که دیگران به سادگی از کنارشان رد می‌شوند. برای زندگی خود هدف و برنامه داشته باشید و آن‌ها را عملی کنید، چون ایده داشتن به تنهایی هیچ فایده‌ای در رسیدن به موفقیت ندارد.

گرنت کاردون، نویسنده‌ی این کتاب شما را به سمت چارچوب ذهنی‌ای که همه‌ی افراد موفق از آن استفاده می‌کنند، هدایت می‌کند. یکی از آن مهم‌ترین موضوعاتی که کتاب به آن اشاره دارد، این است که می‌گوید ما باید ده برابر بالاتر از آنچه در حال حاضر هستیم هدف گذاری کنیم. اگر از این اهداف پا پس بکشیم و کوتاه بیاییم، هیچ تغییر محسوسی در زندگی‌مان نمی‌بینیم.

چرا باید این کتاب را مطالعه کنیم؟

کتاب «قانون ده برابر» به ما یاد می‌دهد که برای دستیابی تضمین شده به موفقیت، چقدر باید تلاش کنیم. احتمالا با خود می‌گویید که کتاب‌های زیادی با این موضوع در بازار وجود دارند، ولی یکی از نقطه تمایزهای این کتاب با بقیه ی کتاب‌ها، لحن شیوا و ترفندهای کاربردی‌اش است.

آیا شما کسی را می‌شناسید که از موفقیت بدش بیاید؟! حتی این سوال هم به نظر خنده‌دار می‌آید! می‌توان گفت هیچکس نیست که از موفق شدن خوشحال نشود. بیشتر مردم آرزو دارند انسان‌های موفقی باشند. بعضی از آن‌ها برای رسیدن به موفقیت، ایده‌های خوبی هم دارند، اما آیا به نظر شما فقط ایده داشتن کافی است؟ ما باید بتوانیم این ایده‌ها را تبدیل به اقدامات عملی کنیم تا به موفقیتی که مدنظرمان است برسیم.

گرنت کاردون، نویسنده‌ٔ کتاب «قانون ده برابر»، اعتقاد دارد که چهار سطح و درجه از عمل وجود دارد و هرکس می‌خواهد به اهداف و رویاهایش برسد، باید در سطح چهارم عمل کند. سطح چهارم چیست؟ اقدامات و تلاش‌های بسیار بزرگ.

نظرات کاربران

korush
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

قیمت چاپی کتاب ارزون تره بعلاوه اینکه قابلیت انتقال و دانلود تو سیستم هم نداره!! اینطور که شماها دارید قیمت گذاری میکنید به گمانم کتابای چاپی بصرفه تر در میاد 😕😑

کاربر 7276440
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

مطمئن نیستم

mhh
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

گویندگی اصلا خوب نیست، خیلی بی حال کتاب میخونه

زمان

۷ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان