دانلود کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند با صدای فرزاد شیرمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند

معرفی کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند

کتاب صوتی «چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند» نوشتهٔ رابرت کیوساکی با ترجمهٔ لیلا نظری و گویندگی فرزاد شیرمحمدی در انتشارات دید مثبت چاپ شده است.

این کتاب صوتی بهترین منبع برای کسانی است که می خواهند تغییری در زندگی و شرایط مالی خود ایجاد کنند.

اگر می‌خواهید پولدار شوید باید استعداد و توانایی های خود را شناسایی کنید.

هدف و برنامه روشنی داشته باشید و محصول سودآوری برای فروش انتخاب کنید.

شغل اصلی‌تان شما را پولدار نمی‌کند، بلکه کارهایی که در اوقات فراغت انجام می‌دهید باعث پولدار شدن شما خواهد شد.

اگر می‌خواهید در تجارت موفق شوید باید بتوانید خوب صحبت کنید، با مردم ارتباط برقرار کنید و از توانایی و تخصص افراد دیگر استفاده کنید.

درباره کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند

چرا بیشتر مردم با اینکه سخت کار می‌کنند هیچ وقت به اهداف مالی خود نمی‌رسند ولی پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند! و به قول معروف اگر دست به خاک بزنند طلا می‌شود؟ جواب بسیار ساده است؛ هوش اقتصادی به جرأت می‌توان گفت (هوش اقتصادی) مهمترین عاملی است که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و افراد ثروتمند را از سایر مردم جامعه متمایز می‌کند؛ ولی آیا هوش اقتصادی یک پدیده ژنتیکی و مادرزادی است یا یک علم قابل فراگیری است؟

 با مطالعه ثروتمندترین افراد جهان متوجه خواهید شد که هیچ یک از آنها جزء افراد بسیار باهوش و نابغه زمان خود نبوده‌اند و مهمترین و تنها عامل موفقیت این افراد در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری، مطالعه پیوسته، تلاش بی‌وقفه و کسب تجربه از طریق آزمون و خطا و شکست‌های بسیار زیادی بوده که در طول زندگی حرفه‌ای خود با آن مواجه شده‌اند. اگر شما هم دنبال ایجاد تغییر در وضعیت مالی و شرایط اقتصادی خود هستید، کتاب صوتی درستی را انتخاب کرده‌اید. رابرت کیوساکی در کتاب صوتی (چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند) به شما می‌آموزد که چگونه از (تله بی‌پولی) رها شده و بتوانید با انتخاب اهداف درست تجاری و با هر میزان درآمد ماهیانه، سرمایه‌گذاری‌های بسیار سودآور و بلند مدتی انجام دهید.

کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

مطالبی رو گفت که همه در موردش میدونند ویک ایده نو وجدید نبود بیشتر به درد یک امریکایی میخورد که از قوانین اونجا بیشتر بدونه

زمان

۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۸۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان