دانلود کتاب صوتی به هدف بزن با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به هدف بزن اثر شان والن

دانلود و خرید کتاب صوتی به هدف بزن

نویسنده:شان والن
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی به هدف بزن

کتاب صوتی به هدف بزن نوشته شان والن است و با ترجمه ثریا چاوشی و صدای آبتین ممدوح منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد پول بیشتری کسب کنید. به اندام ایده‌آل برسید، روابط بیشتر و مؤثرتری بسازید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید.

درباره کتاب به هدف بزن

آیا زندگی روزمره‌ شما آشفته و خارج از اختیار است؟ آیا با ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی دست و پنجه نرم می‌کنید؟ آیا احساس می‌کنید تعداد ساعاتی که روزانه در اختیار دارید برای تحقق تمامی اهدافتان کافی نیست؟ آیا احساس می‌کنید هر چقدر هم که به سختی تلاش کنید هرگز کافی نیست؟ آیا برای ساختن زندگیای که همیشه آرزویش را داشتید به دنبال یک نقشه‌ راه ساده و در عین حال قابل اجرا هستید؟ اگر جواب شما برای هر یک از این سؤال‌ها «بله» است، باید «کتاب به هدف بزن» را بخوانید.

این کتاب شاملِ چهار اصل اساسی برای موفقیت است. چهار اصل اساسی در واقع سیستمی‌ است که وقتی بارها و بارها تکرار شود، عادت‌هایی را به وجود می‌آورد و آن عادت‌ها نتایج عالی به بار می‌آورند.

زندگی تلاش می‌خواهد. کسب و کار تلاش می‌خواهد. ازدواج تلاش می‌خواهد. خوش هیکل بودن تلاش می‌خواهد و بیشتر روزهای زندگی‌ات باید سخت تلاش کنی. این کتاب به شما کمک می‌کند موفق شوید. 

خواندن کتاب به هدف بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان برای رسیدن به موفقیت‌های بسیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان