دانلود کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط اثر تیک نات هان

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط

نویسنده:تیک نات هان
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۹از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط

کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط نوشته تیک نات هان است و با ترجمه ثریا چاوشی و صدای غلامرضا صادقی در شادن پژواک منتشر شده است.

درباره کتاب هنر برقراری ارتباط

استاد ذن، تیک نات هان، نویسنده‌ کتاب پرفروش، «هر قدم آرامش است» و یکی از معتبرترین و مشهورترین رهبران مذهبی در جهان است که از طریق تسلط بر مهم‌ترین مهارت زندگی، مسیری قدرتمند برای رسیدن به خوشبختی ارائه می‌دهد.

او در این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه منظورمان را طوری بیان کنیم که طرف مقابل واقعاً آن را بشنود؟ و  چگونه می‌توانیم با درک و همدلی و شفقت گوش کنیم؟

برقراری ارتباط پیوندهایی را تقویت می‌کند که به هم گره‌ می‌خورند، چه در روابط عاطفی، چه در روابط کاری یا تعاملات روزمره. با این حال بسیاری از ما هرگز آموزشی برای یادگیری مهارت‌های اساسی برقراری ارتباط یا چگونگی نشان‌دادن خود واقعی‌مان به بهترین نحو ندیده‌ایم. برقراری ارتباط مؤثر به اندازه‌ی غذایی که برای سلامتی‌ بدنمان می‌خوریم، برای رفاه و شادی ما مهم است. این ارتباط می‌تواند یا سالم (و مغذی) باشد و یا سمی (و مخرب) باشد.

در این راهنمای دقیق و کاربردی، استاد ذن و راهب بودایی، تیک نات هان، به ما نشان می‌دهد که چگونه آگاهانه گوش کنید و کامل‌ترین و قابل اعتمادترین نوع شخصیت خود را ابراز کنید. کتاب هنر برقراری ارتباط، با استفاده از آوردن نمونه‌هایی از کار او با زوج‌ها، خانواده‌ها و کشمکش‌ها و تعارضات بین‌المللی، به ما کمک می‌کند از خطرات و ناامیدی‌های حاصل از نادرست جلوه دادن واقعیت و سوءتفاهم‌ها فراتر برویم و مهارت‌های شنیداری و گفتاری را بیاموزیم که برای همیشه نحوه‌ی تجربیات و تأثیر ما بر جهان را تغییر می‌دهد.

شنیدن کتاب هنر برقراری ارتباط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ایجاد ارتباط با دیگران پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۶۲۴۵۵۱۲
۱۴۰۳/۰۱/۲۸

حیف وقت واقعا!!!

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

با تشکر از پدیدآورندگان این کتاب شنیداری خوب و طاقچه عزیز "عشق احترام و رفاقت همه برای زنده ماندن به غذا احتیاج دارند." یکی از جمله های عمیق کتاب برای بخاطر سپردن بود.

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۹۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان