دانلود کتاب صوتی هشت ستون کامیابی با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هشت ستون کامیابی اثر جیمز آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی هشت ستون کامیابی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هشت ستون کامیابی

کتاب صوتی هشت ستون کامیابی نوشته جیمز آلن است و با ترجمه زهرا میالی و صدای غلامرضا صادقی در نشر شادن پژواک منتشر شده است.

درباره کتاب هشت ستون کامیابی

کتاب صوتی هشت ستون کامیابی درباره‌ موفقیت و اصول اخلاقی لازم برای رسیدن به آن است. جیمز آلن در این کتاب کامیابی را معبدی متکی بر هشت ستون و پایه می‌داند که چهار ستون آن یعنی انرژی، صرفه‌جویی، درست‌کاری و نظام به‌تنهایی کافی‌اند تا استحکام معبد را برای همیشه حفظ کنند و چهار ستون دیگر یعنی همدردی، بی‌ریایی، بی‌طرفی و اتکابه‌نفس فقط باعث پایداری بیشتر آن می‌شوند.

جیمز آلن در کتاب صوتی هشت ستون کامیابی، این اثر کلاسیک، ویژگی‌های دقیقی را مشخص می‌کند که برای رسیدن به موفقیت دائمی باید درباره‌ آن‌ها تأمل کنیم. کامیابی متکی بر هشت ستون است: انرژی، صرفه‌جویی، درستکاری، نظام، همدردی، بی‌ریایی، بی‌طرفی و اتکابه‌نفس.

آلن می‌نویسد: «اگر کسب‌وکاری با اجرای کامل این اصول ساخته شود به حدی بادوام و مستحکم خواهد بود که شکست‌ناپذیر می‌شود. هیچ‌چیز نمی‌تواند به آن آسیب بزند؛ هیچ‌چیز نمی‌تواند موجب تضعیف کامیابی‌اش شود و هیچ‌چیز نمی‌تواند در موفقیتش وقفه ایجاد کند.»

این اثرْ «کتاب فضائل اخلاقی» برای بزرگ‌سالان است و خِردِ سالیان را در یک جلد فشرده، خلاصه می‌کند. فضائل اخلاقیْ بنیان و پایه‌ی کامیابی هستند چون روح عظمت‌اند. این فضائل تا ابد دوام دارند و همه‌ی کارهای بادوام انسان با اتکا به آن‌ها انجام شده‌اند. بدون آن‌ها، قدرت، پایداری و واقعیت معناداری وجود ندارد، بلکه همه‌چیز فقط رؤیاهای زودگذرند. با دستیابی به این اصول اخلاقی می‌توان به کامیابی، بزرگی و حقیقت دست پیدا کرد و قوی، شجاع، شاد و آزاد بود.

این کتاب بسیار انگیزه‌بخش و دل‌نشین است و اصول بیان‌شده در آن بعد از گذشت صدسال از نوشتن آن هنوز هم کارآمدند.

شنیدن کتاب هشت ستون کامیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

korush
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

مثل همیشه عالی جیمز آلن نگا متفاوتی بهتون میده ، تو این کتاب اصولی رو میگه که با رعایتش میتونیم به جایگاه دلخواه مون برسیم ممنون از طاقچه و شادن پژواک عزیز❤🌷

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان