دانلود کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال (خلاصه کتاب) اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال نوشته کال نیوپورت است و با ترجمه فاطمه فراهانی صدای دادبه دادمهر منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب مینیمالیسم دیجیتال است. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید.  

درباره کتاب مینیمالیسم دیجیتال 

دیجیتال زندگی انسان‌های قرن ۲۱ به شدت تحت تاثیر دنیای مجازی قرار گرفته است. امروزه دیگر مرزی بین دنیای اینترنت و دنیای حقیقی وجود ندارد. در واقع اینطور به نظر می‌رسد که فناوری‌های نوین در حال کنترل زندگی انسان‌ها هستند. مینیمالیسم دیجیتال یک راهنمای عملی است که کمک می‌کند افراد به صورت کنترل شده از دنیای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی، برای بهبود زندگی خود استفاده کنند و خودشان دوباره کنترل همه چیز در زندگی را به دست بگیرند. خواندن کتاب مینیمالیسم دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم اگر به مباحث مربوط به رسانه و اینترنت و تاثیر آن بر زندگی انسان در دنیای کنونی علاقه دارید. این میکروکتاب اطلاعات ارزشمندی در این زمینه به شما می‌دهد. درباره کال نیوپورت کال نیوپورت استاد علوم کامپیوتر دانشگاه جورج تاون است. او همچنین نویسنده شش کتاب در زمینه‌های توسعه فردی و کاری است که از جمله آنها دنیای بدون ایمیلکار عمیق و مینیمالیسم دیجیتال است. کتاب‌های او توانسته مورد توجه منتقدان و خوانندگان زیادی قرار بگیرد. کتاب کار عمیق او از سال ۲۰۱۷ جز پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا بوده و کتاب مینیمالیسم دیجیتال به بیش از ۲۵ زبان در دنیا ترجمه شده است.

شنیدن کتاب مینیمالیسم دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیریت کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

 

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

navidyar
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

خوب شروع شد، ولی میتونست بهتر تموم شه! ‌ ‌‌‌موضوع کتاب اینه که دنیای دیجیتال چطور ما رو تسخیر کرده و ما چطور میتونیم کنترلش کنیم.‌ ‌‌ ‌در کل شنیدنش مفیده و توصیه میکنم.

Alina
۱۴۰۱/۰۷/۰۴

یه عنوان نوجوانی که میخواد از اعتیاد به گوشی خلاص شه واقعا نمیفهمم چی میگه! نمیدونم مشکل از ترجمه یا نویسنده یا خودمه موضوع ها و کلمات قلمبه سلبمه داره و واقعا برام روان نیست! :|

کاربر ۶۴۸۵۰۲۷
۱۴۰۲/۰۲/۲۱

کتاب بسیار کاربردی و مفید برای مدیریت دنیای اشفته امروزی هست

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان