دانلود کتاب صوتی کارآفرین یک دقیقه‌ای با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کارآفرین یک دقیقه‌ای اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی کارآفرین یک دقیقه‌ای

معرفی کتاب صوتی کارآفرین یک دقیقه‌ای

کتاب صوتی کارآفرین یک دقیقه‌ای نوشته کن بلانچارد و دان هاستون و اتان ویلیس است که با ترجمه ثریا رضایی و صدای گروه گویندگان در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب راز ایجاد و حفظ یک کسب‌وکار موفق یاد می‌دهد.

درباره کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای

در مورد ضروریات زندگی چیزی هست که به نظر می‌رسد همه‌ ما آن را نادیده می‌گیریم. وقتی بحث کارآفرینی مطرح می‌شود، همه تمام فکر و ذکرمان طرف دیدگاه می‌رود و پول را فراموش می‌کنیم. تمام هم‌وغم‌مان می‌شود مشتری و از کارمندها غافل می‌شویم. تمام حواس‌مان را به زندگی می‌دهیم و مرگ را فراموش می‌کنیم. کتابِ کارآفرین یک دقیقه‌ای یک داستان فوق‌العاده در مورد ضروریات کارآفرینی است.

هر سال، نزدیک یک میلیون نفر در آمریکا یک کسب‌وکار را راه می‌اندازند. و متأسفانه حداقل ۴۰ درصد از این کسب‌وکارها در همان یک سال اول شکست می‌خورند. ۸ درصد از آنها در عرض ۵ سال از دور خارج شده و ۹۶ درصدشان قبل از سالگرد یک‌سالگی خود درِ مجموعه را تخته می‌کنند.

یکی از دلایل اصلی شکست کسب‌وکارهای کوچک این است که توسط متخصصینی راه‌اندازی می‌شوند که در یک زمینه مهارتی دارند و از انجام آن لذت می‌برند. این افراد اعم از برق‌کار، نویسنده، عکاس و یا برنامه‌نویس کامپیوتر، این اشتباه مهلک را مرتکب می‌شوند که با نادیده گرفتن سایر بخش‌های حیاتی تجارت، کاری که در آن مهارت دارند را ادامه می‌دهند.

کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای به شما کمک می‌کند این اشتباه را مرتکب نشوید. بِلانچارد و هاتسون در داستانی آموزنده و به همان اندازه زیبا بر سه اصل اساسی تمرکز میکنند که اگر می‌خواهید یک کارآفرین موفق باشید باید این اصول را به کار ببندید.

این کتاب تقدیم به تمام مدیران و کارآفرینانی که موانع بیشماری را پشت سر گذاشته و در دوران راحتی و سختی به ایجاد کسب‌وکارهای موفق پرداختند. این شرکت‌ها پشتیبان اصلی اقتصاد آزاد هستند.

شنیدن کتاب کارآفرین یک دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مصطفی
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

لطفا این کتاب رو بی نهایت کنید.

badrobatx
۱۴۰۱/۰۱/۰۳

جمع 40 درصد و 8 درصد و 96 درصد مگه نباید بشه 100 درصد؟ از 200 درصد شروع میشه براتون؟🤣

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان