دانلود کتاب صوتی داستان های واقعی از فلسفه ماهی! با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان های واقعی از فلسفه ماهی! اثر استفان سی. لاندین

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان های واقعی از فلسفه ماهی!

معرفی کتاب صوتی داستان های واقعی از فلسفه ماهی!

کتاب صوتی «داستان‌های واقعی از فلسفه‌ ماهی» نوشتهٔ استفان سی. لاندین و جان کریستنسن و هری پل با ترجمهٔ ثریا رضایی و گویندگی آبتین ممدوح و غلامرضا صادقی و ایمان اصفهانی در شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب داستان‌هایی واقعی برای تحول زندگی و محیط کار را روایت می‌کند. کتاب داستان‌های واقعی از فلسفه‌ ماهی ادامهٔ کتاب "ماهیِ! " منتشره در سال ۲۰۰۰ است. کتابی با موضوع ۴ درس زندگی که از کارگران بازار ماهی‌فروشی "پایک پِلِیس" در سیاتل می‌توان آموخت.

 گرچه کتاب قبلی، مفاهیم بزرگی را ارائه کرده، اما این کتاب تکمیلی، نه‌تنها اصول اساسی این نظریه - از قبیل "تفریح"، "با تمام وجود حاضر باش" "روز خوبی را برایشان رقم بزن" و "نگرش خود را انتخاب کن" - را در بر دارد، بلکه نمونه‌هایی از موفقیت این اصول را هم نمایان می‌سازد، از یک بیمارستان پیشرفته در میسوُری تا نمایندگی خودروی روچستِر در نیویورک.

شباهت‌های کارهای تکراری و خسته‌کننده و محیط‌های ملالت‌بار، همه در صنایعی که به ارائهٔ شغل‌هایی کمتر از حد مطلوب مشهورند. دکتر لاندین و گروهش بادقت، قبل و بعد از استفاده از این چهار اصل را در چهار داستان مستند ساختند. بعد از هر داستان اصلی، روایت‌های کوتاهی را برای درک بیشتر خواننده آوردند و سپس ۱۲ فعالیت شخصی به مدت ۱۲ هفته را به طور مختصر بیان کردند. خواه یک دفترچهٔ شکرگزاری باشد یا انجام کارهایی اتفاقی و از روی دلسوزی. تغییر در افراد، هیچ یک، یک‌مرتبه اتفاق نمی‌افتد.

درباره کتاب داستان‌های واقعی از فلسفه‌ ماهی

فلسفهٔ "ماهی! " داستان یک شرکت تخیلی را بازگو می‌کند که با بکار بردن درس‌های آموخته شده از بازار معروف ماهی "پایک پِلِیس"، خود را متحول می‌کند. اکنون، با کتاب “داستان‌های واقعی از فلسفهٔ ماهی” خوانندگان می‌توانند ببینند که اشخاص و کسب‌وکارهای واقعی چطور با اجرای درس‌هایی از فلسفهٔ "ماهی! " محل کار و زندگی خود را مملو از انرژی مثبت کردند. از همه بهتر، این کتاب به‌تنهایی برای افرادی که تازه با فلسفهٔ "ماهی! " آشنا شده‌اند کافی است.

“داستان‌های واقعی از فلسفه ماهی! ” بر شرکت‌های مختلفی تمرکز کرده است، از جمله: مرکز خدمات منطقه‌ای مشتری اِسپرینت، بخش عصب کلیوی بیمارستانی بزرگ و نمایندگی یک شرکت خودروسازی. این کتاب چندین شیوهٔ کوتاه و سریع برای کاربرد این نظریه را نشان می‌دهد و شامل یک برنامهٔ دقیق با مراحل خاص و اقداماتی عملی می‌باشد.

کتاب داستان‌های واقعی از فلسفه‌ ماهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ کسانی که مایل هستند در محیط کار و زندگی‌شان تغییری مثبت ایجاد کنند، مفید است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۲۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان