دانلود کتاب صوتی خود مقدس شما (خلاصه کتاب) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خود مقدس شما (خلاصه کتاب) اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی خود مقدس شما (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی خود مقدس شما (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی خود مقدس شما نوشته وین دایر است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. میکروکتاب خود مقدس شما خلاصه‌ای از کتاب خود مقدس شما است.

درباره کتاب خود مقدس شما

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. این کتاب به شما نشان می‌دهد شما یک قدرت درونی برای تغییر دارید. کافی است برای ساختن چیزهایی که دوست دارید آن را درون‌تان پیدا و از قدرت بی‌نهایت خود استفاده کنید.

هدف نویسنده این است که بتواند شما را با نور آسمانی مقدس آشنا کند. می‌خواهد بدانید که اگر بر نفس اماره خود پیروز شوید، شگفتی‌های زیادی در انتظارتان خواهند بود. می‌خواهد بدانید که وجود شما مقدس است و می‌تواند بر نگرش‌های نفس‌تان غلبه کند.

برای اینکه بتوانید از سطحی پایین به سطحی والا قدم بردارید، ابتدا باید سقوط کنید. اینگونه انرژی لازم برای قدم گذاشتن به مراحل بالاتر را به دست خواهید آورد. انرژی کسب شده به شما فرصت می‌دهد تا با سرعت هر چه تمام به جلو حرکت کنید و به سطح والا برسید.

شنیدن کتاب خود مقدس شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق‌تر و شادتر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خود مقدس شما

مهم‌ترین قدم برای پیدا کردن خودتان این است که بدانید دنیا و دخالت‌های ما در آن به هیچ عنوان اتفاقی نیست. هر چیزی که در دنیا وجود دارد، سرشار از آگاهی است و نامی برای خود دارد. به همین خاطر است که سیاره‌ها دور مدارها می‌گردند، کهکشان‌ها استوار در جای خود هستند، گیاهان جوانه می‌زنند، طبیعت سرسبز می‌شود و شما نفس می‌کشید. این هوشیاری درونی در هر چیزی وجود دارد. می‌دانید که منابع بیرونی روزی به پایان می‌رسند. یعنی مقدار کمی هیدروژن، اکسیژن و کربن وجود دارد و اگر تمام شوند، نمی‌توانیم جایی برای دستیابی مجدد به آن‌ها پیدا کنیم.

اگر نظام آفرینش دارای تدبیر است و در آن نوعی آگاهی مخفی وجود دارد و وجود ما هم بخشی از این آگاهی است، هرگز نمی‌توانیم متوجه شویم که این همه امکانات در دنیای مادی برای چه وجود دارند. ما شدیدا نیاز داریم که به درون خودمان، یعنی همان قسمتی که پنهان است، نگاهی بیندازیم و با قسمت شعور خود رابطه تازه‌ای برقرار کنیم. تنها با نگاه به درون خود متوجه می‌شوید که برای هدفی ویژه در این دنیا حضور دارید.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

کاربر 1926621
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

بسیار عالی متن روان با گوینده خوب

کاربر ۳۰۴۷۷۱۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

کتاب خوبی بود اما کاش کامل این کتاب صوتی بشه با صدای همین گوینده یا نیما ریسی ....میکرو کتاب نه نه

کاربر 7988363
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

یه روش خود شناسی ساده که در طول روز می توان باهاش خود درون رو از سموم رنجش کینه و حسادت تمیز کرد وخدارو بدون تعصب خاص درک کرد

کاربر ۵۲۶۱۶۲۶
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

کتاب خوبی بود یه نکته و تضاد داشت که مخالف بودم ثروت مادی نفس نیست ادم معنوی ثروتمندهم داریم بنظرم استاد که ۵ تا کتابش خوندم باهاش این نکته نفس رو موافق نباشم و هم مسیر نباشم

غزاله رحیمی
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

عالیه خوندنشو به همه توصیه میکنم

سجاد عباسی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

کتاب بسیار عالی و بینظیر جوری که بعد درک مطلب اعتیاد آوره این کتاب

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان