دانلود و خرید کتاب خود مقدس شما (خلاصه کتاب) وین دایر ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خود مقدس شما (خلاصه کتاب) اثر وین دایر

کتاب خود مقدس شما (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب خود مقدس شما (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب خود مقدس شما نوشته وین دایر است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. میکروکتاب خود مقدس شما خلاصه‌ای از کتاب خود مقدس شما است. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره کتاب خود مقدس شما

خود مقدس شما کتابی است که نشان می‌دهد شما یک قدرت درونی برای تغییر دارید. کافی است برای ساختن چیزهایی که دوست دارید آن را درون‌تان پیدا و از قدرت بی‌نهایت خود استفاده کنید. میکروکتاب خود مقدس شما، کمک می‌کند تا نیروی الهی که درون‌تان دارید را آزاد کنید و نگاه‌تان به زندگی و مشکلات را تغییر دهید. این میکروکتاب به شما کمک می‌کند که باورهای کهنه را کنار بگذارید و اجازه ندهید که افکار قدیمی کنترل همه چیز را به دست بگیرند. درون شما یک بُعد مقدس است که زندگی را تبدیل به جای بهتری برایتان می‌کند.

وین دایر (Wayne Dyer) نویسنده و سخنران برتر است که بیشتر در حوزه خودیاری و توسعه فردی فعالیت کرده است. او به مباحث معنوی علاقه زیادی داشت و کتاب‌های مختلفی را در این مورد نوشت. مجله‌ واتکینز (Watkins Magazine) در سال ۲۰۱۱ وین دایر را به عنوان سومین انسان معنوی تاثیرگذار در دنیا معرفی کرد.

خواندن کتاب خود مقدس شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق‌تر و شادتر پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب خود مقدس شما

باید به این موضوع آگاه باشید که راه‌تان را اشتباه انتخاب کرده‌اید. اگر به این آگاهی برسید، می‌توانید آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید.

در زندگی همیشه به بیرون از خود توجه کرده‌اید و این کار باعث شده تا از خویشتن خودتان دور شوید. اکنون کمی به درون خود نگاه بیندازید. ما انسان‌ها، از احساسات و توانایی‌هایی که داریم آگاه هستیم. همچنین پذیرفته‌ایم که فرصت خوشبختی تنها در دنیای بیرون وجود دارد. اما می‌توانیم دیدگاه خود را تغییر دهیم و به جای توجه کردن به دنیای بیرون، به درون خود نگاهی بیندازیم. وقتی این کار را کنیم، به نیرویی دست می‌یابیم که قبلا هرگز مانند آن را تجربه نکرده بودیم.

نیروی الهی، در تمام انسان‌ها وجود دارد و با انرژی خود در افکار و اعمال ما نفوذ می‌کند. این نیرو دو جنبه بسیار مهم دارد. جنبه اول، خارجی است؛ یعنی باعث تپیدن قلب و نفس کشیدن می‌شود. جنبه خارجی ما را زنده نگه می‌دارد.

جنبه دوم درونی است و در بیشتر موارد پنهان است، اما می‌توانیم آن را کشف کنیم و مورد استفاده قرار دهیم. دنیای درونی بزرگتر از دنیای خارجی است. زمانی که شما بتوانید نیروی الهی را درون خود پیدا کنید، قدرت عجیبی به دست می‌آورید که می‌توانید با کمک آن راه زندگی خود را پیدا کنید.

از این نیروی درونی به عنوان «معنویات» یاد می‌شود. زمانی که در مورد روحانیت و معنویات حرف می‌زنم، منظورم آغاز سفری به سمت خدا و روشنگری است. هدف من این است که شما رفتارهای خداپسندانه مانند عشق، بخشش، محبت و سعادت را در خودتان افزایش دهید. به باور من روحانیت، اعتقاد داشتن به قانون نیست، بلکه روحانیت اعتماد به آن نور، لذت یا منبعی است که متکی به تجربه عشق و سعادت درونی است. پرتو آن از درون سرچشمه می‌گیرد و خودش را در دنیای بیرون نشان می‌دهد. این همان نیرویی است که برای کشف خود حقیقی‌تان به آن نیازمند هستید. نام این نیرو «جستجوی درون» است.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۵۷٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان