دانلود کتاب صوتی عشق شگفت انگیز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق شگفت انگیز اثر بنیاد کنفسیوسی چین

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق شگفت انگیز

معرفی کتاب صوتی عشق شگفت انگیز

کتاب صوتی «عشق شگفت انگیز» تألیف بنیاد کنفسیوسی چین با ترجمهٔ فهیمه باقری در انتشارات راه ابریشم منتشر شده است. این کتاب جلد چهارم از مجموعهٔ ۶ جلدی HSK است. کتاب صوتی عشق شگفت انگیز تک‌زبانه و به زبان چینی است. این کتاب‌ها برای بزرگسالان تألیف شده است و هر کتاب شامل ۱۰ داستان است که همهٔ آن‌ها از زندگی شخصی و روزمرهٔ دیگر زبان‌آموزان انتخاب شده است. همهٔ اجزاء این مجموعه، توسط گویندگان غیر بومی چینی نوشته و گفته شده است.

در این کتاب‌ زبان دوم گوینده و فرهنگ زبان مادری آن‌ها با هم ترکیب شده و موانع فرهنگی در خواندن را برطرف کرده است، این امر دیدگاه‌های بین فرهنگی و مهارت‌های ارتباطی خوانندگان و زبان آموزان را پرورش می‌دهد.

درباره کتاب های بنیاد کنفسیوسی چین

مجموعه ۶ جلدی HSK براساس استانداردهای آموزش زبان چینی توسط موسسه Hanban/Confucius ، به عنوان یک موسسه عمومی وابسته به وزارت آموزش و پرورش کشور چین، آماده سازی و منتشر شده است.

این موسسه متعهد به ارائه منابع و خدمات آموزش زبان چینی به صورت استاندارد برای سراسر جهان است. این امر در برآوردن خواسته‌های زبان آموزان خارجی زبان چینی و مشارکت در توسعه چند فرهنگی و ایجاد جهانی هماهنگ موثر بوده است.

این مجموعه شش جلدی از جدیدترین منشورات انتشارات راه ابریشم است که به شش سطح آموزشی تقسیم شده است که دقیقاً منطبق با استاندارد آموزشی جدید HSK بوده و به سطوح ۱ الی ۶ این فرایند آموزشی می‌پردازد.

پس از مطالعه هر درس چند تمرین طراحی شده است و طراحی سوالات ذهنی نیز در جهت توسعه مهارت‌های بیانی و زبانی خوانندگان و مهارت‌های ارتباطی آنان متمرکز شده است.

کتاب عشق شگفت انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب چهارمین جلد از مجموعه کتاب‌های بنیاد کنفسیوسی چین است. مطالعهٔ آن را به علاقه‌مندان به یادگیری زبان چینی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان