دانلود کتاب صوتی دختر دست از عذر خواهی بردار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دختر دست از عذر خواهی بردار اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی دختر دست از عذر خواهی بردار

معرفی کتاب صوتی دختر دست از عذر خواهی بردار

کتاب صوتی دختر دست از عذر خواهی بردار نوشته ریچل هالیس است. این کتاب را انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب دختر دست از عذر خواهی بردار است. 

درباره کتاب دختر دست از عذر خواهی بردار

این کتاب می‌خواهد در قدم اول به دخترها بگوید معذرت‌خواهی کافی است. این کتاب یک راهنمای تاثیرگذار است که به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید. این کتاب به زنانی که فکر می‌کنند برای رسیدن به رویاهای خود و خواسته‌های بیشتری در زندگی، باید از دیگران معذرت‌خواهی کنند، کمک می‌کند. ریچل هالیس، نویسنده این کتاب، راه‌هایی کاربردی و مفید در اختیار شنونده قرار می‌دهد؛ همان توصیه‌ها و راه‌حل‌هایی که به او در رسیدن به اهدافش کمک کرده‌اند.

شنیدن کتاب دختر، دست از عذرخواهی بردار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دختران جوان و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.


معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

N Talebi
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

لطفا چاپ جدید را بگذارید این چاپ قدیمی است

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان