دانلود کتاب صوتی دختر صورتت را بشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی دختر صورتت را بشور

کتاب صوتی دختر صورتت را بشور نوشتهٔ ریچل هالیس در انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) چاپ شده است. در کتابچه صوتی دختر، صورتت را بشور گزیده‌ای از مهم‌ترین نکات کتاب ریچل هالیس را می‌شنوید. هالیس در این کتاب درباره بیست نوع دروغی که همه ما هر روز به خودمان می‌گوییم صحبت می‌کند. دروغ «از فردا شروع می‌کنم»، دروغ «من مادر خوبی نیستم» دروغ «نمی‌توانم حقیقت را بگویم» و دروغ‌های بسیاری که باید یادبگیریم که دیگر به خودمان نگوییم.

درباره کتاب صوتی دختر صورتت را بشور (کتابچه)

خیلی وقت‌ها فکر می‌کنیم هیچ‌وقت حتی به کوچکترین هدف‌هایمان هم نمی‌رسیم. هیچ‌وقت کار ایده‌آل‌مان را پیدا نمی‌کنیم. هیچوقت نمی‌توانیم رابطه خوبی داشته باشیم، هیچوقت نمی‌توانیم به وزن ایده‌آل‌مان برسیم و خیلی هیچ‌وقت‌های دیگر که در ذهن ما هر روز و هر روز چرخ می‌زنند. مشکل این‌جا است که خیلی از این باورها خودبه‌خود در ما ایجاد نشده‌اند و جامعه نقش مهم و عمده‌ای در ایجادشان داشته است.

ریچل هالیس در کتاب صوتی دختر صورتت را بشور قصد دارد بگوید خیلی از زنان و دختران تنها به یک دلیل ساده دست از آرزوهای خود کشیده‌اند و در زندگی احساس خوشایندی ندارند و آن دروغ‌گفتن به خود است. شما تنها نیستید. میلیون‌ها زن، هر روز این دروغ‌ها را به خود می‌گویند و آن‌ها را باور کرده‌اند. اما وقتی صحبت از این مسائل باشد، باید بدانید که تنها یک حقیقت ساده وجود دارد و آن این است که باید خودتان را باور کنید. تنها کسی که می‌تواند زندگی شما را کنترل کند، فقط و فقط خود شما هستید. این کتاب به شما کمک می‌کند راحت‌تر به موفقیت برسید.

در کتاب دختر، صورتت را بشور، رِیچِل هالیس از ما می‌خواهد تا از دروغ گفتن به خودمان دربارهٔ رویاهای بزرگمان، فردی که می‌خواهیم به آن تبدیل شویم، شغلی که می‌خواهیم و نوع رابطه‌ای که به دنبال آن هستیم، دست برداریم. هر فصل از دختر، صورتت را بشور در حیطهٔ یکی از دروغ‌های بزرگی است که رِیچِل به خود طی این سال‌ها گفته است و وقتی حقیقت چیزهایی که بر سر راهش هستند را فاش می‌کند، فضایی به خواننده می‌دهد تا به مجموعه‌ای از دروغ‌های خود فکر کند و آن‌ها را برملا سازد.

رِیچِل هالیس، مدیر عامل و موسس یک شرکت موفقِ برنامه‌ریزی رویدادها و یک شرکت رسانه‌ای با نام چیک مدِیا (Chik Media) و همچنین یک بلاگ سبک زندگی با نام چیک سایت (The Chic Site)، سهم خود از این دروغ‌ها را بیان می‌کند. برای بدست آوردن بزرگترین آرزویش، باید به روش منحصر به فرد خود برای جنگیدن با این دروغ‌ها می‌رسید، دروغ‌هایی که در مسیرش به آن‌ها برخورد کرده بود و آن‌ها را در این کتاب خودیاری که بخشی خاطرات و بخشی سفرنامه‌ای طنزآلود به بعضی از انتخاب‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش است، به اشتراک می‌گذارد.

شنیدن کتاب صوتی دختر صورتت را بشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتابچه را که خلاصه‌ای از کتاب صوتی دخت صورتت را بشور است، به همهٔ افرادی که به مطالعهٔ کتاب‌های توسعهٔ فردی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم مخصوصاً به زنان و دخترانی که درصدد رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای بزرگشان هستند.

بخشی از کتاب دختر صورتت را بشور

وقتی که من اولین بار با همسرم ملاقات کردم، در واقع هیچ تجربه‌ای از یک زندگی زناشویی نداشتم و مانند بسیاری از زوج‌ها، برای مدت زیادی تجربه‌های وحشتناکی (افتضاحی) در زندگی‌مان داشتم. از زندگی زناشویی و درک متقابل چیز زیادی نمی‌دانستم و هیچ‌گونه اطلاعات و یا آموزشی در این موضوع ندیده بودم. همسرم که متوجه عدم اشتیاق من به زندگی شده بود، پس او نیز از زندگی با من لذت کافی را نمی‌برد. اما اکنون! زندگی زناشویی من فوق‌العاده و استثنایی است. یک زندگی بسیار شاد و موفق در کنار ۴ فرزند و همسرم دارم اما سوال اینجاست که چگونه این موضوع را مدیریت کردم. اول این که، تلاش کردم خودم را بپذیرم. اگر اعتماد به نفس کمی در مورد خودتان داشته باشید، نه تنها نمی‌توانید به اندازه کافی از زندگی خود لذت ببرید بلکه این زندگی برای شما مسخره خواهد بود. همسرم در مورد من نیز همان نظری را دارد که من دارم. در مورد اندام خود نیز با اعتماد بنفس باشید. اگر فکر کنید که چقدر شکم بزرگی دارید، بی‌شک همسرتان هم همین‌گونه فکر خواهد کرد. از وقتی من خودم را پذیرفتم و با اعتماد به نفس رفتار کردم، همسرم نیز من را همان‌طور دوست داشت که بودم و زندگی ما شیرین‌تر و زیباتر شد. اگر شما جز افرادی هستید که جذابیت خود را زیر سؤال می‌برید، گفت و گوی مثبت با خود را امتحان کنید و به خودتان بگویید که چقدر اندام فوق‌العاده‌ای دارید و یا چقدر جذاب به نظر می‌رسید. من این کارها را برای مدت طولانی انجام دادم و شروع کردم به باور کردن آن‌ها.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۷۵۷۸۷
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

خلاصه تیترهای کتاب هست...یک کلاهبرداریه حدودا این کتاب صوتی.. من دانلودش کردم ودبدم سرجمع۵دقیقه هم نمیشه فقط تیترهای کتاب رو بصورت خلاصه بیان کرده اینکارا فقط یک اسم داره🤮🤮🤮🤮🤮😡😡🤬🤬🤬

تخس دیوونه
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

این کتاب رو من قبلا گوش کردم کاملش ولی خلاصه لش خیلی خیلی خلاصه تر از خلاصه بود😑۷تومن زیاده براش

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان