دانلود کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم اثر لی برمن

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم

معرفی کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم

کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم نوشته لی برمن و جرمی برنارد است و در انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب اصول رفتار صحیح با مردم است که قدرت خارق‌العاده نزاکت در کار و زندگی را به‌شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب اصول رفتار صحیح با مردم

کتاب اصول رفتار صحیح با مردم، معاشرت در دنیای امروز را به‌شما یاد می‌دهد. لی بِرمَن و جِرِمی بِرنارد (دبیران دوران ریاست‌جمهوری بوش و اوباما) این کتاب را نوشته‌اند. این کتاب صوتی یک منبع اطلاعاتی صادق و آگاه برای کسانی است که مایل به بهبود خود در محل کار هستند.

یکی از شیوه‌های رفتار صحیح با دیگران، این است که با احترام و نزاکت، با دیگران ارتباط برقرار کنیم، این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید در محیط کاری خود بهترین رفتار را داشته باشید. 

شنیدن اصول رفتار صحیح با مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بهترین رفتار را در اجتماع داشته باشید این کتاب را از دست ندهید. 

درباره نویسندگان

لی بِرمَن، دبیر اَعمالِ اجتماعی کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری جورج بوش بود. قبل از این، او دبیر اجتماعی مشاور رئیس‌جمهور بوده و به عنوان رئیس کارکنان برای بانوی دوم، لین چِنی (Lynne Cheney) خدمت می‌کرد. شغل و حرفه او نه تنها شامل برنامه‌ریزی رویدادهای گسترده و چشم گیر؛ بلکه، شامل مادر بودن به صورت تمام وقت هم می‌شود. وبلاگ او، آمِریکَن تِیبِل (Americas Table)، آشپزی و سرگرمی های آمریکایی را به نمایش می‌گذارد. لی بِرمَن، یک جنگجوی تمام عیار در حوزه‌های آداب معاشرت، خانواده و غذاهای خوشمزه است. او اکنون همراه شوهر و دو دختر جوانش در واشنگتن زندگی می‌کند.

جِرِمی بِرنارد، به عنوان دبیر امور اجتماعی در کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری اوباما خدمت می‌کرد. او اولین مردی بود که این جایگاه را به دست آورد. برنارد، همچنین به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور و مشاور عالی سفارت ایالات متحده در فرانسه خدمت کرده است. او موسس و رئیس JMB Global، LTD و یک شرکت مشاوره ای است. جرمی برنارد اخیرا در لس آنجلس زندگی می‌کند و به خاطر حس شوخ طبعی استثنائی‌اش مشهور است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان