دانلود کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

معرفی کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن نوشته رولف دوبلی و با ترجمه گروه مترجمان شنیدار و صدای مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است. 

درباره کتاب هنر خوب زندگی کردن

کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن با موضوع رشد و توسعه فردی نوشته شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از این اثر است. این کتاب صوتی پر از مفاهیم مهم و اساسی است که هر کدام می‌تواند به شما این توانایی را بدهد که خودتان را برای یک زندگی خوب و سرشار از شادی آماده کنید.

این کتاب می‌توان یک جعبه شگفت‌انگیز از ابزارهای ذهنی توصیف کرد که شما را برای داشتن یک زندگی خوب و رضیات‌بخش آماده می‌کند. در این کتاب صوتی روی یک سری از نکات تأکید می‌کند و از این نکات به عنوان ستون‌های اصلی یک زندگی خوب و شاد یاد می‌شود. 

کتاب هنر خوب زندگی کردن یک کتاب مشکل و پیچیده نیست. این اصل ساده و اساسی بنا شده است که خوب زندگی کردن به هیچ عنوان سخت و دشوار نیست بلکه با رعایت یک سری نکات ساده و کوچک می‌توانید یک زندگی خوب و پربار را برای خودتان بسازید.

خوب زندگی کردن مفهوم عمیق و گسترده‌ای دارد که از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. عوامل مختلفی در خوشحال بودن انسان‌ها تاثیر می‌گذارد، داشتن دوستان خوب، روابط اجتماعی موفق، در آمد مناسب، هدف‌گذاری در زندگی و دست‌یابی به آن و … می‌تواند احساس خوشبختی و شادکامی به انسان ببخشد.

 این کتاب به شما نمی‌گوید که زندگی خوب چیست بلکه سعی دارد تا به شما بگوید زندگی خوب چه چیزی نیست.

شنیدن کتاب هنر خوب زندگی کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رولف دوبلی

رولف دوبلی فارغ‌التحصیل دکتری فلسفه و نویسنده‌ای جوان، معروف و پرطرفدار سوییسی است. رولف دوبلی به خاطر نوشتن کتاب به نام هنر شفاف اندیشیدن توانست مورد توجه جهانیان قرار بگیرد و با انتشار کتاب هنر خوب زندگی کردن به یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها تبدیل شود. خلاقیت و نوآوری در نوشته‌هایش، او را به یک نویسنده‌ محبوب تبدیل کرده است. همچنین او بنیان‌گذار چند شرکت و انجمن است و از او به عنوان شخصیت برجسته‌ای در اقتصاد و علم یاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظرات کاربران

کاربر 7224536
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

نپسندیدم ، چون پراکندگی کلمات جمله را نامفهوم می‌کند یعنی هر لحظه درگیر می‌شویم که آیا این روشی که نویسنده می‌گوید خوب است یا بد

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۷۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۷۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان