دانلود کتاب صوتی همانطور که آرزو دارید زندگی کنید با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همانطور که آرزو دارید زندگی کنید اثر کریس وایدنر

دانلود و خرید کتاب صوتی همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

نویسنده:کریس وایدنر
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

همانطور که آرزو دارید زندگی کنید کتابی از کریس وایدنر است که ۱۰ اصل برای اینکه آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید به شما می‌آموزد.

 درباره کتاب صوتی همانطور که آرزو دارید زندگی کنید

آرزوهای ما زندگی واقعی بعضی از انسان‌هاست. در جواب این که چرا بعضی از مردم در آرزوهای ما زندگی می‌کنند یک دلیل وجود دارد. زیرا آنها، آن چیزی که برای تبدیل کردن آرزوهایشان به واقعیت نیاز بوده را انجام داده‌اند. آنها فراتر از آرزو کردن رفتند و شروع به خلق کردن کردند! زندگی‌ای که می‌خواستند را خلق کردند. آنها برای زندگی کردن در رویایشان دست به عمل زدند. آنها مسئولیت سرنوشت خود را به عهده گرفتند.

ما می‌توانیم یک زندگی متفاوت را انتخاب کنیم همانطور که زندگی‌ای که الان داریم انتخاب کرده‌ایم. از همینجا شروع کنید، چون هر چیزی که انتخاب کنیم می‌توانیم انجام بدهیم.

شما می‌توانید هر زندگی‌ای را که انتخاب می‌کنید بسازید. می‌توانید همان زندگی‌ای را که همیشه می‌خواستید داشته باشید. اما باید تصمیم بگیرید که آن را بدست آوردید و به دنبالش بروید.

شما فقط مالک یک نفر هستید و آن یک نفر، خودتان هستید. کنترل زندگی خودتان را داشته باشید چون این تنها چیزی است که شما مالکش هستید. شما مالک خودتان هستید پس به خودتان بچسبید!

شما باید تصمیم بگیرید که قرار است با این یک نفر، یعنی خودتان، چه کار کنید. وقتی متوجه می¬شوید که فقط مالک خودتان هستید، به قسمت جالب ماجرا می‌رسید که آن اداره کردن زندگیتان و تبدیل کردن آن به چیزی است که می‌خواهید. بجای آنکه برای کاری که دیگران باید انجام بدهند تصمیم بگیرید، روی اینکه باید برای خودتان چه تصمیماتی بگیرید تمرکز می‌کنید و شروع به شکل دادن زندگی خودتان می‌کنید.

شما می‌توانید هر کاری دلتان می‌خواهد با خودتان بکنید. زندگی شما یک صفحه سفید است. می‌توانید هرچه می‌خواهید انتخاب کنید. می‌توانید هر شغلی می‌خواهید داشته باشید و هرچقدر که دوست دارید درآمد داشته باشید. آرزو کردن را متوقف کرده و شروع به انتخاب کردن کنید. شما می‌توانید هرآنچه می‌خواهید انتخاب کنید و برایش هرکاری می‌خواهید انجام بدهید تا هر شرایطی که در آن هستید را تغییر دهید!

شما می‌توانید همانطور که همیشه آرزو داشته‌اید زندگی کنید. اگر از دستورالعمل‌هایی که در این کتاب آمده پیروی کنید این هدف دست‌یافتنی است

شنیذدن کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید ا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران کتاب‌های موفقیت را به شنیدن کتاب همانطور که آرزو دارید زندگی کنید ردعوت می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۴۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان