دانلود کتاب صوتی معامله گر منضبط + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معامله گر منضبط (خلاصه کتاب) اثر مارک داگلاس

دانلود و خرید کتاب صوتی معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی معامله گر منضبط نوشته مارک داگلاس است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است، کتاب صوتی معامله گر منضبط یکی از میکروکتاب‌های نشر سبکتو است.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

درباره کتاب صوتی معامله گر منضبط اثر مارک داگلاس

در بازار، زمانی که یک معامله‌گر یک دلار سود می‌کند به معنای این است که یک معامله‌گر دیگر یک دلار ضرر می‌کند. در واقع سودی که معامله‌گران کوچک به صورت دائم از بازار به دست می‌آورند، به صورت مستقیم از جیب معامله‌گران دیگری می‌آید که به صورتی صادقانه به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازند. حالا همه می‌خواهند بدانند که چطور این اقلیت، بیشترین سود را با کمترین زحمت به دست می‌آورند. باید بدانید که بین این دو معامله‌گر تفاوت‌هایی وجود دارد.

معامله‌گرانی که همیشه سود می‌کنند در همه معامله‌های خود با یک نظم ذهنی خاص وارد می‌شوند، آنها منضبط هستند، عواطف خود را به خوبی کنترل می‌کنند، به خودشان مسلط هستند و همسو با جریان بازار قدم برمی‌دارند.

این موضوع نشان دهنده این است که معامله‌گران موفق از نظر روانشناسی به خوبی روی خود کار کرده‌اند و شرایط بازار هرگونه که باشد آن‌ها می‌توانند کنترل ذهن خود را برای داشتن یک معامله موفق، حفظ کنند.

کتاب صوتی معامله گر منضبط اثر مارک داگلاس یکی از بهترین کتاب‌ها درباره سرمایه‌گذاری است و به شما کمک می‌کند تا ساختار ذهنی یک معامله‌گر را بدانید.

شنیدن کتاب صوتی معامله گر منضبط (میکروکتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی معامله گر منضبط را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم. نسخه‌ای که در حال مشاهده آن هستید، خلاصه‌ای از کتاب اصلی است که برای آن‌هایی که می‌خواهند با صرف زمان کمتر، نکته های مهم کتاب را فرا بگیرند، مفید است.

درباره مارک داگلاس

مارک داگلاس (Mark Douglas) نویسنده معروفی در زمینه روانشناسی معاملات در بازار و یک افسر بازنشسته ارشد USN است. مارک داگلاس بعد از شغل خود در نیروی دریایی به عنوان یک شکارچی باگ وارد صنعت کامپیوتر شد و توانست ۱۹ دفترچه راهنما برای کاربران بنویسد. او کتاب‌هایی با عنوان معامله گر منضبط و تحلیل بنیادی، تکنیکال یا ذهنی نوشته است که توانستند عنوان پرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کنند.

در بخشی از کتاب صوتی معامله گر منضبط می‌شنویم

جامعه همواره ارزش‌ها و باورهای مختلف به افراد می‌آموزد. هدف جوامع از این کار ساختن الگوی فکری است که براساس آن افراد بتوانند در جامعه زندگی کنند. اما این الگوی فکری نمی‌تواند در بازار معامله‌گری موثر باشد.

قرار گرفتن در دسته معامله‌گران موفق به این بستگی دارد که شما بر عادت‌های فکری سرسختی که دارید، غلبه کنید. برای این کار باید یک الگوی ذهنی همسو با بازار را یاد بگیرید. اگر می‌خواهید که این اتفاق رخ دهد باید باورهایی که در ذهن‌تان بسیار عمیق هستند را مورد آزمایش قرار دهید. شرایط بازارهای مالی با متن زندگی، بسیار متفاوت است. در بازارهای مالی رویدادها همواره در حال تغییر هستند و احتمال دارد که راه‌هایی که دیروز باعث موفقیت شما شده بودند، امروز دیگر اثر نکند.

معرفی نویسنده
عکس مارک داگلاس
مارک داگلاس

مارک داگلاس (متولد سال ۱۹۴۸) مدرس، نویسنده، سخنران آمریکایی و بنیان‌گذار عرصه‌ی روانشناسی تجارت است. داگلاس زندگی بسیاری از تاجران را با کتاب‌ها و سمینارها‌ی خود متحول کرده است، به همین دلیل افراد متعددی او را پدر علم روانشناسی در معامله‌گری می‌دانند.

نظرات کاربران

saeedzls
۱۴۰۰/۱۰/۰۹

این یه کتاب خاص و بینظیر برای معامله گران بازار بورس و فارکس و ....است.اصلا نیازی به معرفی نداره....انجیل معامله گرانه این کتاب

کاربر ۴۷۴۷۰۱۵
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

چه وضعشه کتاب انقد خلاصه کردین که دقیقا مثال های مربوط به معامله گری حذف شده و اصلا هیچی از کتاب نفهمیدم اگه قرار بود خلاصه باشه نویسنده از شما بیشتر میفهمید که خلاصه کنه پس خواهشاً نرینید تو کتاب

- بیشتر
کاربر ۴۲۳۶۶۳۴
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

کتاب صوتی خریدم یا موسیقی بی کلام :-l

کاربر 3533729
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

بدترین ترجمه که میتونید پیدا کنید، و یعنی چی کتاب ناقص به مردم میفروشید، این حتی نصف کتاب هم نیست

rezaamiriv
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

آخه من نمیفهمم چرا تولید کنندگان کتاب های صوتی چرا انقدر به خلاصه کردن کتاب ها علاق دارن این کتاب به شدت خلاصه شده است پیشنهاد میشه نسخه چاپی رو بخونید

MasoudTM64
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

این کتاب رو باید تمام تریدرها بخونن... این کتاب پایه و ستون اصلی شروع به معامله گری هستش... کتاب مرجع کتاب اول برای معامله گران...

افشین آیتی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

کتاب برای فروشندگان حرفه ای خیلی آموزندست

Isa Yazdankarimi
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

به نام خدا با سلام کتاب ترجمه اش یا در حین آماده سازی برای میکرو کتاب در بعضی قسمت ها به نظر من نامفهوم بود. قسمت آخر که هم در مورد انرژی بود اصلا خوشم نیومد. بعد نبود و عالی هم

- بیشتر
ریحانه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

این میکروکتاب خییلی خوبه. من یک دور با دقت گوش کردم. به همراه نت برداری یک سری نکات. و بعد دوباره فصل اول و چهارمشو گوش کردم. صدای آقای دادمهر هم که عالیه.

parsa bahrami
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

گویندگی برای من خیلی جذاب نبود ولی محتوای کتاب بینظیره و هر معامله گری تریدری باید گوش بده

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان