دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب صوتی از انتشارات زودبوک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب مشهور و کاربردی اثر مرکب است که انتشارات انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است.

درباره کتاب اثر مرکب

اثر مرکب نوشته دارن هاردی چکیده تمام کتاب‌های موفقیت در ده‌ها سال گذشته است. در کتاب صوتی اثر مرکب، دارن هاردی به ما یاد می‌دهد برای رسیدن به موفقیت نمی‌توان از یک فرمول مشترک استفاده کرد و هرکس راه متفاوتی در پیش دارد و باید راه خودش را پیدا کند. 

این کتاب به شما یاد می‌دهد با چند اصل ساده می‌توانید زندگی روزمره‌تان را تغییر دهید. اثر مرکب به شما یاد می‌دهد برای رسیدن به موفقیت نیاز نیست قدم‌های بزرگ بردارید،‌فقط کافی است قدم‌های کوتاه بردارید و در مسیر ثابت‌قدم باشید. 

این کتاب نتیجه ۱۶ سال تلاش است. 

شنیدن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که فرصت نمی‌کنند کتاب را کامل بخوانند پیشنهاد می‌‌کنیم. 

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفقیت مشهور اهل آمریکاست. از جمله ویژگی‌های بارز این نویسنده و سخنران آن است که در سن گایین به موفقیت رسیده است. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است.

دارن به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. دارن هاردی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۴۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان