دانلود خلاصه کتاب صوتی چهار میثاق | ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب) اثر دون میگوئل روئیز

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی چهار میثاق اثر دن میگوئیل روئیز است. این کتاب که نخستین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شده است، راهنمایی کامل برای رسیدن به آزادی، عشق و سعادت در زندگی است.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید.

درباره کتاب چهار میثاق

کتاب چهار میثاق بیش از ۸ سال در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت. چهار میثاق، خردنامه سرخپوستان است که به شما کمک می‌کند از میان تلاطم زندگی، خودتان و راهی که باید در آن قرار بگیرید را پیدا کنید. چهار میثاق، چهار اصل بنیادی برای رسیدن به آزادی، عشق و سعادت فردی در زندگی را به شما می‌آموزد. این میکروکتاب به شما می‌آموزد که چطور خود واقعی‌تان باشید و چرا در شرایط امروز همه نقاب‌هایی بر چهره دارند. اگر در به کارگیری این اصول جدیت به خرج دهید، شاهد معجزه‌های بزرگی در زندگی‌تان خواهید بود.

شنیدن کتاب چهار میثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و رشد فردی از این کتاب لذت خواهند برد.

درباره دن میگوئیل روئیز

اطرافیان دن میگوئیل روئیز فکر می‌کردند او از سنت خانوادگی‌اش پیروی کند و به‌ عنوان استاد معنوی ادامه ‌دهنده حکمت تولتک (Toltec) باشد؛ اما او جراح شد؛ ولی پس از تصادفی سخت و تجربه‌ای نزدیک به مرگ، دانش سنتی مردمش را دوباره کشف کرد و خود را وقف تبدیل شدن به یک استاد معنوی نمود.

بخشی از کتاب چهار میثاق

هزاران سال پیش در مکزیک جنوبی، مردان و زنان خردمندی زندگی می‌کردند که به آن‌ها «تولتک» می‌گفتند. متخصصان انسان‌شناسی بر این باورند که آن‌ها یک ملت یا نژاد هستند. اما حقیقت این است که تولتک‌ها هنرمندان و دانشمندانی بودند که با تشکیل یک جامعه توانستند خرد معنوی و آیین‌های کهن را کشف کنند.

این متخصصان به عنوان استاد و شاگرد در شهر باستانی اهرام به نام تئوتیهواکان (Teotihuacán) که خارج از مکزیکوسیتی (Mexico City) قرار داشت، دور هم جمع می‌شدند. جالب است بدانید که به استاد آن‌ها ناوال‌ها (naguals) می‌گفتند. این شهر به مکانی که در آن انسان خدا می‌شود هم شهرت دارد.

با گذشت سال‌های طولانی، ناوال‌ها مجبور شدند که خرد نیاکان خود را پنهان کنند و مراقب آن باشند. بعد از فتح قاره امریکا توسط اروپایی‌ها و همچنین سوءاستفاده بیش از حد تعدادی از کارآموزان از قدرت شخصی، باعث شد که ناوال‌ها این خرد را فقط به کسانی که شایستگی لازم را داشتند، آموزش دهند و از سایرین دور نگه دارند. خوشبختانه این پنهان‌کاری‌ها مفید واقع شد و دانش مخفی شده تولتک‌ها توسط تبارهای مختلف ناوال‌ها به خوبی جمع‌آوری شد و نسل به نسل انتقال پیدا کرد. این دانش، صدها سال در پرده اسرار پنهان باقی مانده بود، اما غیب‌گویان دوران باستان، چیز جالبی پیش‌بینی کردند که این چنین که این چنین است: «زمانی خواهد آمد که ضرورت بازگرداندن این خرد و دانش به مردم احساس خواهد شد.»

دون میگوئل روئیز، که یکی از ناوال‌های تبار جنگجویان عقاب و فردی هدایت شده است، این تعالیم را برای ما بازگو می‌کند. خرد تولتک به عنوان راهی برای درست زندگی کردن تعریف شده و با کمک آن دسترسی به عشق و شادی حقیقی برای همه ممکن می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان