دانلود رایگان کتاب صوتی همسفر با صدای علی همت مومیوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همسفر اثر مجید سانکهن

دانلود و خرید کتاب صوتی همسفر

معرفی کتاب صوتی همسفر

کتاب همسفر به کوشش مجید سنکهن منتشر شده است، یکی از کتاب‌های مجموعه راویان صحنه جنگ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس است. این کتاب روایتی از زندگی جانباز شهید سیدمحمود موسوی است. کتاب صوتی همسفر با صدای علی همت مومیوند منتشر شده است. 

درباره کتاب همسفر

کتاب گویای همسفر، روایتی شنیدنی از زندگی جانباز شهید سید محمود موسوی است. این کتاب روایت مردی از اهالی اصفهان است که راننده‌ی کامیون بود. کتاب همسفر در ۱۰ فصل زندگی او را در سه مرحله برای مخاطبان روایت می‌کند.

بخش اول کتاب پیش از انقلاب اسلامی است. شهید سید محمود موسوی پس از آشنایی با حضرت «امام خمینی(ره)» به انقلاب اسلامی علاقه‌‌مند می‌شود. بعد از انقلاب به جهاد سازندگی می‌پیوندد و با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران، خود را به جبهه می‌رساند و در ابتدا به‌عنوان راننده در بخش تدارکات سپاه پاسداران مشغول به کار می‌‌شود.

پس از مدتی، وارد مرکز مطالعات می‌شود و از همین‌‌جاست که با گروهی از راویان آشنا می‌شود.

شهید موسوی اگرچه راوی نبود و به‌‌عنوان راننده و نیروی تدارکاتی در مجموعه‌‌ راویان جنگ حضور داشت، اما همراهی، آمادگی بالا و قبول مأموریت‌‌های حساس باعث شد تا وی نیز سهم بسیاری در پشتیبانی از راویان صحنه‌‌ نبرد داشته باشد.

او در عملیات «خیبر» و «طریق‌القدس» به جابه‌‌جایی راویان مشغول بود، تا اینکه در یکی از رفت‌وآمدها در اثر انفجاری مهیب جانباز شد. وی در سیزدهم فروردین سال ۱۳۸۳، براثر شدت جراحات وارده، جامه‌ شهادت را بر تن کرد.

شنیدن کتاب همسفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ روایی جنگ پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد