دانلود کتاب صوتی بهترین عملکرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین عملکرد اثر استفان سی. لاندین

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین عملکرد

معرفی کتاب صوتی بهترین عملکرد

کتاب صوتی بهترین عملکرد نوشته استفان سی. لاندین است که با ترجمه حامد اسماعیلی منتشر شده است. این کتاب صوتی نگاهی متفاوت به دنیای فروش و خدمت رسانی است.

درباره کتاب بهترین عملکرد

تنها تعداد محدودی از افراد هستند که می‌توانند زندگی را صرفاً مبتنی بر نظم و انضباط حفظ کنند اما برای بسیاری از انسان‌ها هزینۀ زندگی‌ای که بر اساس نظم و انضباط اداره می‌شود بسیار گزاف است. دیگر سوخت کافی برای ادامۀ راه وجود ندارد. ۹۵% درصد از افرادی که سعی در کاهش وزن با رژیم غذایی منظم دارند شکست می‌خورند و در نهایت باید منبع دیگری از انرژی را پیدا کنند.

این کتابی یکی از بزرگترین رازهای موفقیت موجود در هر زمینه‌ای را فاش می‌کند که نویسندگان آن را نیروی طبیعی می‌نامند. این کتاب بر این موضوع تمرکز می‌کند که چگونه می‌توان این نیرو را در جهت ایجاد تحول در زندگی کاری و شخصی به بهترین نحو به کار بست. بهترین جایی که سازمان‌ها می‌توانند از این انرژی طبیعی استفاده کنند، زمینۀ فروش است.

وقتی که از این انرژی طبیعی در زمینۀ فروش استفاده می‌شود این انرژی به صورت خودکار برانگیخته می‌شود و نتایج منفی را به حداقل کاهش می‌دهد. شاید غیر ممکن به نظر برسد اما اغلب اوقات بیشترین چیزی که مورد نیاز است پیدا کردن منشأ این انرژی طبیعی است. این انرژی طبیعی همیشه اطراف ما وجود دارد تا در هر کاری که در دنیا انجام می‌دهیم، ما را تأمین کند. برای بهره¬وری از جریان بیشتری از این انرژی تنها کاری که لازم است این است که به طور کامل با اطرافیانمان تعامل داشته باشیم.

شنیدن کتاب بهترین عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در حرفه و زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۸۶۵۷۳
۱۴۰۰/۰۸/۰۱

کتاب بسیار خوبی بود، من در زمینه فروش فعال هستم و این کتاب خیلی به عملکرد و نگاه من در این زمینه کمک کرد.

زمان

۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۷۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان