دانلود کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم) با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم) اثر اریک سانوازن

دانلود و خرید کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم)

کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم، کتاب بزرگ شب) داستانی فانتزی از ماجراهای یک سرزمین متفاوت نوشته اریک سانوازن با ترجمه نیلوفر اکبری است. داستان‌های این مجموعه در سرزمین اورگاند رخ می‌دهد. جایی که انسان‌ها و اژدهایان به خوبی و خوشی کنار هم زندگی می‌کنند تا اینکه یک روز یک اژدهای متفاوت در این سرزمین به دنیا می‌آید.

نسخه صوتی این کتاب با صدای بهمن وخشور، زهرا لطفی و آریا وخشور منتشر شده است و با شنیدنش به دنیای سرشار از ماجراهای جذاب قدم می‌گذارید!

درباره کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم، کتاب بزرگ شب)

جلد دوم کتاب صوتی بچه اژدها، کتاب بزرگ شب نام دارد. در جلد اول با اورائل و لنا آشنا شدیم. لنا عضو یک گروه شکارچی اژدها است اما با اورائل دوست شده است که رازی برای خودش دارد و همین راز دردسرهای زیادی برایشان رقم می‌زند. حالا در این قسمت اورائل از دهکده محل زندگی‌شان فرار می‌کند و به سمت خانه شگفتی‌ها یعنی بزرگ‌ترین کتابخانه سرزمین اورگاند حرکت می‌کند. البته لنا هم به قولی که داده است، وفادار مانده و سایه به سایه اورائل را دنبال می‌کند. اما مشکل اینجاست که نمی‌داند او دنبال چیست. خب می‌دانید، بالاخره نباید یادمان برود. آن‌ها به سرزمین اورگاند رفته‌اند. سرزمینی بزرگ! و به شهری هم وارد شده‌اند که کسی را آنجا نمی‌شناسند. بهرحال هر دیدار و هر اتفاقی می‌تواند خطرناک باشد و آن‌ها باید حسابی حواسشان را جمع کنند!

شنیدن کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم، کتاب بزرگ شب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم، کتاب بزرگ شب) یک داستان جالب برای تمام کودکانی است که به داستان‌های‌ عجیب غریب و فانتزی و سرشار از ماجراجویی علاقه دارند. 

درباره اریک سانوازن

اریک سانوازن، نویسنده مجموعه بچه اژدها، در سال 1961 در فرانسه به دنیا آمد.

بخشی از کتاب صوتی بچه اژدها (جلد دوم، کتاب بزرگ شب)

وقتی لنا سوالی را پرسید که مدت‌ها بود دلش می‌خواست از اورائل بپرسد، خیلی وقت بود که از سنری ارژره دور شده بودند.

«وقتی بزرگ شدی چه شکلی میشی؟ یه بچه‌ای که آتیش از دهنش بیرون می‌آد؟ یا یه اژدهای بالدار واقعی؟»

«منم مثل تو. چیزی نمی‌دونم!»

«بالاخره که یه فکری داری! این تویی که داری تغییر شکل میدی نه من!»

اورائل ترجیح داد سکوت کند. این لنای بدجنس داشت او را از نزدیک تعقیب می‌کرد. او قسم خورده بود که اورائل را در اولین فرصت لو بدهد و این کار خیلی خوب از او برمی‌آمد. چرا وقتی داشتند از جنگل ممنوع رد می‌شدند سعی نکرده بود از دست لنا راحت شود؟ حالا که راه باریک و پر پیچ و خم به طرف دشت پیش میرفت، جایی برای مخفی شدن وجود نداشت و فاصله گرفتن از او غیر ممکن بود....

نظرات کاربران

حنانه قالهری
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

خوبه ولی چرا انقدر گرونه؟

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۶۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۶۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان