دانلود کتاب صوتی قانون جذب با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون جذب اثر مایکل لوسیر

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون جذب

نویسنده:مایکل لوسیر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون جذب

کتاب صوتی قانون جذب نوشته مایکل لوسیر است که با ترجمه نفیسه معتکف و صدای محمود هادی‌زاده منتشر شده است. کتاب قانون جذب یکی از مهم‌ترین و جامع‌ترین کتاب‌ها برای شناخت قانون جذب است که به شما کمک می‌کند راه رسیدن به موفقیت را بهتر درک کنید.

درباره کتاب قانون جذب

شاید درمورد قانون جذب شنیده باشید یا اطلاعاتی درباره‌ آن خوانده باشید. مایکل لوسیر با درک مناسبی که از قانون جذب دارد، به‌سادگی آن را بیان می‌کند.

فرمول کوتاه و ساده‌ مایکل لوسیر برای همه‌ی کسانی که این کتاب را می‌خوانند، کارایی دارد و آن‌ها می‌توانند آن‌چه را می‌خواهند به‌سمت خود جذب کنند. این کتاب از این قانون تبعیت می‌کند که سادگی بهترین طرح است. نویسنده‌ این کتابِ ساده و کوتاه، فهرست اصول کارآمد و زیربنایی قانون جذب را تهیه و تدوین کرده است. او تمرین‌های عملی‌ای ارایه داده است که خواننده به‌راحتی می‌تواند از آن‌ها تبعیت کند. این کتاب موثرترین کتاب بین کتاب‌هایی است که به قانون جذب پرداخته‌اند. 

در این کتاب می‌آموزید که تجربه‌های موفق چگونه اتفاق می‌افتد، یاد می‌گیرید چگونه آگاهانه‌تر از قانون جذب استفاده کنید. با این کتاب می‌توانید همه‌ آن‌چه را دوست دارید، انجام دهید یا داشته باشید و یا بدانید، به‌سوی خود جذب کنید. به این ترتیب هر روز به خواسته‌های بیشتری دست می‌یابید و اتفاقات بدِ کم‌تر و کم‌تری برایتان رخ می‌دهد.

شنیدن کتاب قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مایکل لوسیر

مایکل لوسیر ۲۲ ژانویه ۱۹۶۲ در کانادا متولد شد. او نویسنده مربی و سخنران در حوزه موفقیت و خودیاری است. لوسیر را به دلیل نوشتن کتاب قانون جذب می‌شناسند. او کتاب قانون جذب را با زبان ساده و بر اساس آموخته‌هایش در حوزه ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی) نوشت که سبب شهرت او شد. مایکل لوسیر حالا از اعضای هیئت علمی مرکز آموشی قانون جذب است که به تربیت مربیان قانون جذب می‌پردازد. در سایت www.michaellosier.com می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای او را دنبال کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد