دانلود کتاب صوتی چگونه مرد زندگی ام را درک کنم با صدای دلارام شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه مرد زندگی ام را درک کنم اثر الهام آرام نیا

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه مرد زندگی ام را درک کنم

معرفی کتاب صوتی چگونه مرد زندگی ام را درک کنم

کتاب صوتی چگونه مرد زندگی ام را درک کنم نوشته جان گری است که با ترجمه الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی و صدای دلارام شکوهی منتشر شده است. این کتاب سعی دارد راه‌های آرامش در زندگی را یاد دهد.

درباره کتاب چگونه مرد زندگی ام را درک کنم

صورکنید که مردها از سیاره مریخ و زنان از سیاره ونوس هستند. روزی وقتی مریخی ها با تلسکوپ خود درحال تماشای دیگر سیارات بودند، ونوسی‌ها را کشف کردند. آنها عاشق ونوسی‌ها شدند و به سرعت سفینه‌ای اختراع کردند و به سوی آنها پرواز کردند. ونوسی‌ها با آغوش باز از مریخی‌ها استقبال کردند. عشق میان مریخی‌ها وونوسی‌ها شگفت انگیز بود.

اگرچه آنها از دو دنیای متفاوت بودنداز تفاوتهای یکدیگر لذت می‌بردند و ماه‌ها زمان صرف کردندتا یکدیگر را بشناسند و نیازهای متفاوت هم را کشف ودرک کنند. سپس مریخی‌ها و ونوسی‌ها تصمیم گرفتند به زمین پرواز کنند اما فراموش کردند که از دو سیاره متفاوت‌اند و از آن روز به بعد با هم اختلاف دارند.

این کتاب راهنمای ارزشمندی است برای اینکه بیاموزید چطور با مرد زندگی خود ارتباط برقرار کنید. دکتر جان گری به شما می گوید که چطور ارتباط عاشقانه خودرا عمیق‌تر کنید.

امروزه زنان ومردان به علت عدم آشنایی روحیات و نداشتن شناخت کامل از یکدیگردر زندگی مشترک، اغلب دچار سوء تفاهم شده و کانون گرم خانواده تبدیل به صحنه جنگ و نزاع می‌شود. داشتن رابطه سالم و بدون تنش بدون اگاهی، مطالعه، حرف زدن، شنیدن و شناخت روحیه طرف مقابل امکان پذیر نیست.

این کتاب منبع بسیار خوبی برای ارتباط بین زن و مرد و شناخت است، مسائلی که به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده به نظر می‌آیند، ولی می‌توانند عاملی برای بروز مشکلات بزرگ در زندگی مشترک شوند.

با شنیدن این کتاب و جملات کلیدی آن، افراد با شخصیت همسرشان آشنا می‌شوند و می‌توانند با توجه کردن به این موارد ارتباط عاشقانه خود را عمیق‌تر کرده و همسر خود را بهتر درک کنند. هر رابطه‌ای با چالش‌های زیادی روبه‌رو است. زمانی که بر این چالش‌ها غلبه کنیم، می‌توانیم به همراه یکدیگر در عشق رشد کنیم.

ت

شنیدن کتاب چگونه مرد زندگی ام را درک کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان