دانلود کتاب صوتی شب شیطنت با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شب شیطنت اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی شب شیطنت

معرفی کتاب صوتی شب شیطنت

کتاب صوتی شب شیطنت از مجموعه مدرسه پر ماجرا، داستانی از دن گاتمن است که با ترجمه روژین شاملو و صدای شرگان انورزاده می‌شنوید. این داستان‌ها از زبان ای جی روایت می‌شود؛ پسری که از مدرسه متنفر است اما با این حال لحظات جالبی را در مدرسه و با دوستانش می‌گذراند.

اگر بهترین شکلات‌های دنیا، در یک خانه پر از روح باشد، حاضرید به دنبالش بروید؟ به نظر ای جی که می‌ارزد چنین کاری کرد. اینطوری شد که شب شیطنت شکل گرفت!

درباره کتاب صوتی شب شیطنت

ای جی، کلاس دوم دبستان است. او از مدرسه متنفر است؛ همیشه هم داستان‌هایش را با این جمله شروع می‌کند که: سلام! اسم من ای جی است و از مدرسه متنفرم! ولی خب مدرسه‌ای که او در آن درس می‌خواند، مدرسه معمولی نیست. مدیر مدرسه برای اینکه بچه‌ها را شاد کند لباس بابانوئل می‌پوشد یا از سقف آویزان می‌شود و سرایدار مدرسه هم از دیوار راست بالا می‌رود. بهرحال ای جی خاطرات خنده‌داری در مدرسه‌اش می‌سازد و آن‌ها را در این کتاب برای بقیه تعریف می‌کند.

در شب شیطنت اتفاق‌های عجیبی می‌افتد! راستش ماجرا از اینجا شروع می‌شود که بچه‌ها متوجه می‌شوند منشی مدرسه‌ پرماجرا بهترین شکلات‌های دنیا را توی خانه‌اش دارد که خب خیلی خبر خوبی است اما مشکل اینجاست که خانه‌اش پر از ارواح است. آخر می‌دانید، مردم می‌گویند او یک جادوگر است. بهرحال پای بهترین شکلات‌های دنیا وسط است و نمی‌شود همینطوری ازشان گذشت. ای جی و دوستانش فکر می‌کنند که می‌ارزد برای به دست آوردن بهترین شکلات‌های شب «هالوین» به آنجا بروند و نقشه‌شان را هم عملی می‌کنند ولی نمی‌دانند چه چیزی در انتظارشان است!

داستان‌های مجموعه مدرسه پرماجرا با بیان خلاقانه و طنز، هم از علاقه‌مندی بچه‌ها صحبت می‌کند و هم روش‌های تدریس را به مربیان و معلمان آموزش می‌دهد. زبان طنز و شوخی‌های کلامی آن بچه‌ها را می‌خنداند و یک راهنمای عالی برای والدین، مربیان و کسانی است که با این گروه سنی کار می‌کنند.

کتاب صوتی شب شیطنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن نسخه صوتی شب شیطنت برای تمام نوجوانانی که از داستان‌های ماجراجویانه لذت می‌برند، یک تجربه منحصر به فرد است. اگر با گروه سنی کودک و نوجوان کار می‌کنید و دوست دارید درباره ویژگی‌های این گروه سنی بیشتر بدانید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است.

درباره دن گاتمن

دن گاتمن، نویسنده کتاب‌های معروف مدرسه پرماجرا، متولد سال ۱۹۵۵ در نیویورک است. او پیش از این که نوشتن برای کودکان را آغاز کند، مدت زیادی برای بزرگسالان می‌نوشت.

دن گاتمن در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. علاوه بر این، خودش هم مانند شخصیت اول کتابش به بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی دارد، و به همین دلیل مجله‌ای برای بازی‌ها راه‌اندازی کرد و ناگهان به یک متخصص در این زمینه تبدیل شد. او همچنین با مجلات مختلف مرتبط با کامپیوتر مانند نشریه Genie Livewire همکاری می‌کند.

تمام کتاب‌های مجموعه مدرسه پرماجرا که پر طرفدار و خنده‌دار است، و تعداد آن‌ها به بیش از هفتاد جلد می‌رسد با امتیاز چهار و پنج ستاره به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده‌اند و نظر بچه‌ها و معلمان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده گوینده حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است.

نظرات کاربران

نگار فراز
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

عالی

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالی بود

Amir Abbas Karami
۱۴۰۰/۰۴/۲۷

خیلی عالی

کاربر ۵۲۷۳۸۷۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

خیلی داستان های طاقچه قشنگه... این هم مثل همه قشنگ است توصیه می کنم بگیرن و بخوننین

کاربر ۳۷۷۱۴۱۶
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

کتاب جذابیه به همه شما پیشنهادش میکنم هم ترسناکه ، خنددار خلاصه خیلی خیلی خوبه شما از تاقچه بخرینش مث من روش کراش میزنید ❤🤙🏼🙂

هیلدا
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

عالی وجاب بود ❤️🖤💛💙🧡💚💜

من و کتاب هایم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

خیلی عالی بودحتماً بخوانینش 👌👌

کاربر 4231723
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

از نظر من یکم ترسناک بود ولی جالب و باحال بود😵😵

کاربر 8084694
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

کتاب عالی بود 🤗🤗

کاربر 7837276
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

عالی بود *💞💞💚💚 مجموعه این کتاب عالی هستش بی نظیره💜💜💜💜👏👏👏👌👌👌

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان