دانلود کتاب صوتی آسمان خیس با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آسمان خیس اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی آسمان خیس

معرفی کتاب صوتی آسمان خیس

کتاب صوتی آسمان خیس مجموعه داستان‌های پنج نویسنده آلمانی است که به انتخاب محمود حسینی‌زاد گردآوری شده و با صدای جمعی از گویندگان توانای کشور می‌شنوید. داستان‌هایی که هرکدام به نحوی، نماینده‌ طبقه‌ای از مردم آلمان هستند.  

درباره کتاب صوتی آسمان خیس

آسمان خیس مجموعه نُه داستان از پنج نویسنده‌ آلمانی است که با هوشمندی خاص مترجم انتخاب شده و در کنار یکدیگر، اثری جذاب را پدید آورده‌اند که مخاطبان را به دنیای ادبیات آلمان می‌برند و آن‌ها را با فضای داستانی آلمان آشنا می‌کند. در حقیقت این کتاب را می‌توان مثل تابلویی مدرنیستی دانست. ترکیبی جذاب و تاثیرگذار از رنگ‌ها و احساس‌های تند، همدلی‌های عمیق با روح‌های آزرده و خاکستری‌های روابط سرد و تنهایی همیشگی جوامع معاصر. 

در این کتاب داستان‌هایی از پتر اشتام (Peter Stamm) یودیت هرمان (Judith Hermann) اینگو شولتسه (Ingo Schulze)، برنهارد شلینک (Bernhard Schlink) و امینه سوگی ازدامار (emine sevgi ozdamar) می‌شنویم. داستان‌هایی که هرکدام  نماینده بخشی از جامعه هستند و گرایش‌های امروز ادبیات آلمانی را نشان می‌دهند. در نهایت اگر تمام آثار در کنار یکدیگر قرار بگیرند، پازل زیبای این کتاب صوتی تکمیل می‌شود.

پتر اشتام یکی از موفق‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در عرصه‌ی ادبیات ملل در سال ۱۹۶۳ به دنیا آمد. آثار او به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ دنیا ترجمه شده است. او دوره‌های کوتاه‌مدت مختلفی چون ادبیات انگلیسی، کسب‌وکار و روان‌شناسی را گذراند و سرانجام در سال ۱۹۹۰ به عنوان نویسنده و روزنامه‌نگار مستقل در زوریخ مستقر شد. سبک نگارش او با لحن سرد و پراکنده‌گویی‌هایش شناخته می‌شود. او مقالات بسیاری را برای نشریات و مجلات معتبر نوشته‌ و برای نگارش نمایشنامه‌هایش جوایز ادبی بسیاری دریافت کرده است و برای آخرین رمان خود با عنوان بی‌تفاوتی نرم جهان موفق به دریافت یازدهمین دوره‌ جایزه‌ کتاب سوئیس ۲۰۱۸ به ارزش مالی ۳۰ هزار فرانک شد.

یودیت هرمان، روزنامه نگار و نویسنده سیاسی، ۱۵ مه ۱۹۷۰ در برلین غربی متولد شد. او در رشته‌ها‌ی مطالعات فلسفه و آلمان‌شناسی تحصیل کرده است. او اکنون با دو پسرش در برلین زندگی می‌کند. از میان آثار او که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به کتاب‌های گذران روز، این سوی رودخانه‌ی ادر، خانه‌ی تابستانی، رمان «اول عاشقی» و مجموعه‌داستان «لتی پارک» اشاره کرد.

اینگو شولتسه، نویسنده آلمانی است که در ۱۹۶۲ در درسدن به دنیا آمد. از ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۳ در ارتش خلق آلمان شرقی سابق (NVA)، خدمت کرد که این دوران تأثیر زیادی بر او گذاشت و عزمش را برای نویسنده شدن جزم کرد. او جوایز ادبی زیادی از جمله جایزه نمایشگاه کتاب لایپزیگ ۲۰۰۷، ساموئل بوگومیل- لینده ۲۰۰۸، جایزه‌ی ادبی ماینتس ۲۰۱۱ ، انجمن نویسندگان آلمان ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد. او همچنین دوبار نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین اثر ادبی سال: ۲۰۰۶ برای زندگی‌های جدید و ۲۰۰۸ برای آدام و اِوِلین شده‌است. در سال ۱۹۹۸، نیویورکر، شولتسه را به عنوان یکی از پنج نویسنده‌ جوان مهم اروپایی معرفی کرد

برنهارد شلینک متولد ۱۹۴۴، نویسنده و حقوقدان آلمانی است. از ویژگی‌های آثار او پرداختن به دوران ناسیونال-سوسیالیسم و جنگ است. رمان «کتابخوان» معروف‌ترین اثر شلینک است که به زبان فارسی ترجمه و با اقتباس از آن فیلمی نیز ساخته شده است. شلینک تا کنون کتاب‌های زیادی در رابطه با تاریخ معاصر آلمان نوشته است.

امینه سوگی ازدمار نویسنده، کارگردان و بازیگر ترک تبار است که در آلمان اقامت دارد. آثار او تحت تأثیر تجربیات زندگی او و همچنین آشفتگی هر دو کشورهای آلمان و ترکیه قرار دارد. او همیچنین در سال ۱۹۹۱ موفق شد تا جایزه Ingeborg Bachmann را از آن خود کند.

کتاب صوتی آسمان خیس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی آسمان خیس، تجربه جذابی برای تمام دوست‌داران داستان کوتاه رقم می‌زند و باب خوبی برای آشنایی با ادبیات معاصر آلمان می‌گشاید.

درباره محمود حسینی‌زاد

محمود حسینی‌زاد کارشناس ارشد علوم سیاسی از دانشگاه مونیخ (LMU) است. از فعالیت‌های او می‌توان به تدریس زبان آلمانی در دانشگاه تهران، تربیت مدرس و دانشگاه آزاد اشاره کرد. حسینی‌زاد علاوه‌ بر نوشتن، نقاشی هم می‌کند، او مترجم رسمی است و برای بعضی از نشریات ادبی در حوزهٔ نقد کتاب، فیلم و ادبیات آلمانی مقاله می‌نویسد. محمود حسینی‌زاد در سال ۲۰۱۴ توانست مدال گوته را دریافت کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۳۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان