دانلود کتاب صوتی معلم تازه کار با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معلم تازه کار اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی معلم تازه کار

معرفی کتاب صوتی معلم تازه کار

کتاب صوتی معلم تازه کار از مجموعه مدرسه پر ماجرا، داستانی از دن گاتمن است که با ترجمه نسرین شاملو و صدای شرگان انورزاده می‌شنوید. این داستان‌ها از زبان ای جی روایت می‌شود؛ پسری که از مدرسه متنفر است اما با این حال لحظات جالبی را در مدرسه و با دوستانش می‌گذراند.

اما هیچ فکر کرده‌اید اگر خانم دیزی دیگر به مدرسه نیاید و یک معلم تازه کار جایش را بگیرد، چه اتفاقاتی در انتظار بچه‌ها است؟ 

درباره کتاب صوتی معلم تازه کار

ای جی، کلاس دوم دبستان است. او از مدرسه متنفر است؛ همیشه هم داستان‌هایش را با این جمله شروع می‌کند که: سلام! اسم من ای جی است و از مدرسه متنفرم! ولی خب مدرسه‌ای که او در آن درس می‌خواند، مدرسه معمولی نیست. مدیر مدرسه برای اینکه بچه‌ها را شاد کند لباس بابانوئل می‌پوشد یا از سقف آویزان می‌شود و سرایدار مدرسه هم از دیوار راست بالا می‌رود. بهرحال ای جی خاطرات خنده‌داری در مدرسه‌اش می‌سازد و آن‌ها را در این کتاب برای بقیه تعریف می‌کند. 

اما خب این مدرسه یک معلم تازه کار به اسم خانم تاد را به جای خانم دیزی آورده است که دیگر به مدرسه نمی آید. خانم تاد معلم پرانرژی و عجیبی است. می‌دانید؟ او فقط به بچه‌ها درس می‌دهد ولی هر وقت «ای.جی» کاری انجام می‌دهد، خانم تاد فورا آن را در دفترچه‌اش یادداشت می‌کند. 

شاید به نظرتان عجیب بیاید، اما ای جی فکر می‌کند که... یعنی ممکن است او خانم دیزی را به قتل رسانده باشد؟

داستان‌های مجموعه مدرسه پرماجرا با بیان خلاقانه و طنز، هم از علاقه‌مندی بچه‌ها صحبت می‌کند و هم روش‌های تدریس را به مربیان و معلمان آموزش می‌دهد. زبان طنز و شوخی‌های کلامی آن بچه‌ها را می‌خنداند و یک راهنمای عالی برای والدین، مربیان و کسانی است که با این گروه سنی کار می‌کنند. 

کتاب صوتی معلم تازه کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن نسخه صوتی معلم تازه کار برای تمام نوجوانانی که از داستان‌های ماجراجویانه لذت می‌برند، یک تجربه منحصر به فرد است. اگر با گروه سنی کودک و نوجوان کار می‌کنید و دوست دارید درباره ویژگی‌های این گروه سنی بیشتر بدانید، این کتاب گزینه خوبی برای شما است. 

درباره دن گاتمن

دن گاتمن در سال ۱۹۵۵ درنیویورک متولد شد. او نویسنده کتاب‌های معروف مدرسه پرماجرا است ولی پیش از این که نوشتن برای کودکان را آغاز کند، مدت زیادی برای بزرگسالان می‌نوشت.

دن گاتمن در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. علاوه بر این، خودش هم مانند شخصیت اول کتابش به بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی دارد،  و به همین دلیل مجله‌ای برای بازی‌ها راه‌اندازی کرد و ناگهان به یک متخصص در این زمینه تبدیل شد. او همچنین با مجلات مختلف مرتبط با کامپیوتر مانند نشریه Genie Livewire همکاری می‌کند.

تمام کتاب‌های مجموعه مدرسه پرماجرا که پر طرفدار و خنده‌دار است، و تعداد آن‌ها به بیش از هفتاد جلد می‌رسد با امتیاز چهار و پنج ستاره به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده‌اند و نظر بچه‌ها و معلمان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده گوینده حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است.

نظرات کاربران

AROSHA
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عالی

دنیا
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

کتاب خوبی بود . نمیتوانم بگویم فوق العاده بود اما چون برای من جذابیت چندانی نداشت ، گزینه مطمئن نیستم رو انتخاب کردم اما مثل بقیه کتاب های آقای دن گاتمن نبود . در کل کتاب خوبی بود . ممنون از

- بیشتر
هیلدا
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

من این کتاب را صوتی اش را گوش ندادم ولی کتابش را خریدم عالی بود عالی💜🧡❤️💙💚🖤💛

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
۲۸,۳۵۰
۳۰%
تومان