دانلود کتاب صوتی جنگ غذا با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگ غذا اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگ غذا

معرفی کتاب صوتی جنگ غذا

کتاب صوتی جنگ غذا از مجموعه مدرسه پرماجرا، داستانی از دن گاتمن است که با ترجمه روژین شاملو و صدای شرگان انورزاده می‌شنوید. این داستان‌ها از زبان ای جی روایت می‌شود؛ پسری که از مدرسه متنفر است اما با این حال لحظات جالبی را در مدرسه و با دوستانش می‌گذراند.

شیطنت کردن در یک جشن غذا که به مناسبت اول شدن مدرسه در تمیزی برگزار شده، باید حسابی جالب و جذاب باشد، مگر نه؟

درباره کتاب صوتی جنگ غذا

ای جی، کلاس دوم دبستان است. او از مدرسه متنفر است ولی خب مدرسه‌ای که او در آن درس می‌خواند، مدرسه معمولی نیست. مدیر مدرسه برای اینکه بچه‌ها را شاد کند لباس بابانوئل می‌پوشد یا از سقف آویزان می‌شود و سرایدار مدرسه هم از دیوار راست بالا می‌رود. بهرحال ای جی خاطرات خنده‌داری در مدرسه‌اش می‌سازد و آن‌ها را در این کتاب برای بقیه تعریف می‌کند.

خب تا اینجا متوجه شدیم که ای جی از مدرسه متنفر است. چون همیشه اول کتاب‌هایش را با همین جمله آغاز می‌کند. اما می‌دانید دیگر چه چیزهایی وجود دارد که ای جی از آن‌ها متنفر است؟خوردن سبزیجات و بچه‌های حرف گوش کن! شما باشید به او حق نمی‌دهید؟ خلاصه همین می‌شود که در جشن غذا که به مناسبت اول شدن مدرسه به خاطر تمیزی برپاشده، کلی شیطنت می‌کند و به این ترتیب، جشن غذا به جنگ غذا تبدیل می‌شود!

داستان‌های مجموعه مدرسه پرماجرا با بیان خلاقانه و طنز، هم از علاقه‌مندی بچه‌ها صحبت می‌کند و هم روش‌های تدریس را به مربیان و معلمان آموزش می‌دهد. زبان طنز و شوخی‌های کلامی آن بچه‌ها را می‌خنداند و یک راهنمای عالی برای والدین، مربیان و کسانی است که با این گروه سنی کار می‌کنند.

کتاب صوتی جنگ غذا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

جنگ غذا یک کتاب عالی و جذاب و یک داستان پرماجرا برای تمام کودکان و نوجوانان است. اگر دلتان یک خنده حسابی و از ته دل می‌خواهد، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن گاتمن

دن گاتمن، نویسنده کتاب‌های معروف مدرسه پرماجرا و یک متخصص در زمینه بازی‌های ویدیویی، در سال ۱۹۵۵ درنیویورک به دنیا آمد. او پیش از این که نوشتن برای کودکان را آغاز کند، مدت زیادی برای بزرگسالان می‌نوشت.

دن گاتمن در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. او که خودش هم مانند شخصیت اول کتابش به بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی دارد، مجله‌ای برای بازی‌ها راه‌اندازی کرد و ناگهان به یک متخصص در این زمینه تبدیل شد. او همچنین با مجلات مختلف مرتبط با کامپیوتر مانند نشریه Genie Livewire همکاری می‌کند.

تمام کتاب‌های مجموعه مدرسه پرماجرا که پر طرفدار و خنده‌دار است، و تعداد آن‌ها به بیش از هفتاد جلد می‌رسد با امتیاز چهار و پنج ستاره به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده‌اند و نظر بچه‌ها و معلمان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است.

نظرات کاربران

کاربر ۴۰۴۰۶۱۰
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

داستان های مدرسه ی پرماجرا حرف نداره ✌😉

هونام قهرمانی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

عالی عالی عالی عالی عالی بود 💗💗💗💗💗💗

مرینت
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

❤️❤️❤️ عالی😻

کاربر ۳۸۱۰۶۲۷
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عالی بود

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

باحال بود

💙💜Aala💜💙
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

خیلی باهاله کلا این مجموعه را بخوانید 💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💕💕💕💕💕💕💕

Naser Aghdasi
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

عالی هست این کتاب اما برای خواب خیلی خوب نیست بیشتر حالت طنز داره

کاربر 3479332
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

خیلی جالب بود🥹🥲🫠

آیناز
۱۴۰۲/۰۵/۰۸

ببببببببببببببببببسسسسسسسسسسسییییییییییییاااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررععععععععععععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییی

کاربر 7703266
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

خیلی خوب بود شما هم باید بشنوید👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان