نظرات کتاب صد سال تنهایی
کتاب صوتی صد سال تنهایی اثر گابریل گارسیا مارکز

دانلود و خرید کتاب صوتی صد سال تنهایی

گوینده:مهدی پاکدل
امتیاز:
۳.۶از ۲۷۸ رأی
۳٫۶
(۲۷۸)

نظرات کاربران

فرشته شادی
هر قدر از این کتاب بنویسم کم است. از شخصیت هایی که با دنیاهای متفاوت در یک دنیا زیسته اند و مسیرهای خود را رفته اند و .... شخصیت پردازی، تنوع ماجراها و افکار شخصیتها ستودنی ست. فقط باید حتما صد سال تنهایی را خواند تا به شاهکار بودن این کتاب می برد‌. صدای مهدی پاکدل زیبایی شنیدن این رمان را صد چندان کرد.
Barzan
بهترین و واقعا میتونم بگم یک شاهکار که ۲ بار کتاب رو خوندم و کتاب صوتی هم که شنیدم هنوز تازگی روز اول رو برام داره ...
rasta
داستان خیلی شلوغ و پر کارکتریه ولی برام جالبه در کل.اما اصلا نتونستم با گویندگی اقای پاکدل ارتباط برقرار کنم و دوستش نداشتم.نصف کتابم و فقط دارم گوشش میدم ببینم چی میشه اخرش
امین اندرزگو
به نظرم از این کتاب بدتر و بی محتوا تر وجود ندارد!
کاربر ۵۱۷۰۱۲۶
واقعا حیف وقت
کاربر ۴۶۴۳۳۸۳
کتاب خوبی نیست و اینقدر شایسته ی تعریف نیست که بعضیا میگن من که اصلاً از خوندنش لذت نبردم. خیلی از اتفاقات تکرار شده و خسته کنندست.
محمدحسین
بهترین رمانی که خواندم. من زیاد رمان نمی خونم، ولی این رمان باعث شد که با خوندنش گریم بگیره و به قدری نویسنده ماهرانه شخصیت هارو توصیف کرده و به اعماق قلب و شخصیتشون رسوخ کرده که حقیقتا با خوندنش لذت می بردم. من ترجمه اقای عبدالله جمنی رو خوندم که خوب بود و به قول ایشون صحبت کردن درباره صدسال تنهایی همچون صحبت کردن دررابطه با کشفی تازست. این کتاب حس زوال و نابودی و فانی بودن همه چیز رو خیلی زیبا به تصویر کشیده. نمونش خانه ی خاندان بوئندیا هستش که چندین بار بازسازی می شه و اخرش هم اون خونه ای که یه زمانی عظمت داشت در هم می شکنه و طبیعت اون رو در کام خودش فرو می بره. این رمان قهرمان خاصی نداره و نکته ای که خیلی ازش خوشم اومد این بود که از طفولیت تا مرگ اکثر کاراکترارو شرح می ده. خلاصه حتما لذت خوندن این رمان رو از خودتون دریغ نکنید. اگه ببینم ترجمه بهتری هم از این کتاب موجوده حتما می خونم، مثل بهمن فرزانه مرحوم.
setareh
گوینده کتاب افتضاح هست، قرار نیست کسی بازیگر خوبی هست گوینده خوبی هم باشد.
مینا بانو
کتاب خوبیه فقط واقعا اسامی زیاد هست و آدم گیج میشه حتما باید برای اسامی یک چارت کشید امااز اون کتاب ها نیست که هر دفعه وقت کردی بخوای بری سراغش باید بشینی با صبر و حوصله و پیوسته بخونیش وقتی وسطش وقفه بیوفته باید از اول شروع کنی چون حسابی گیج میشی
Kowsar_sadat76
چرا نسخه متنی همین ترجمه رو نمیذارید؟من اصلا باصدای راوی ارتباط برقرار نمیکنم.خیلی بی حسه!و انگار فقط میخونه از روی کتاب!نه اینکه روایت کنه...توصیه میکنم به آقای پاکدل که حس و خلاقیت بیشتری برای روایت به کار ببرن و صرفا خواننده نباشن.شنیدن این کتاب حس نابی رو که خودت میتونی داشته باشی رو از بین میبره و از لذت داستان خیلیییی کم میکنه.لطفا از طاقچه خواهشمندم همین ترجمه رو نسخه متنیش رو بذاره.

زمان

۱۷ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۹۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۹۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان