دانلود و خرید کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند محمدحسین طالبی (مهرتاش)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند اثر محمدحسین طالبی (مهرتاش)

کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند

معرفی کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند

کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند نوشته محمد حسین طالبی (مهرتاش) است. کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند را انتشارات متخصصان منتشر کرده است و برای شناخت زبان بدن دیگران کتابی کاربردی است.

درباره کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند

شما با خواندن این کتاب دیپلمات نخواهید شد؛ اما قطعاً خواهید توانست یک مذاکره کاری، یک بحث خانوادگی و چه بسا یک درگیری شخصی با خودتان را به شکل بهتری مدیریت کنید.

اغلب وقتی دروغی می‌گوییم، زبان بدنمان به ما خیانت می‌کند. زبان بدن بیشتر اوقات می‌تواند افکار، عواطف و اهداف واقعی یک فرد را نمایان کند. البته مردم می‌توانند نسبت به تمام سرنخ‌های غیر کلامی که بدنشان آشکار می‌کند بی‌توجه باشند؛ به همین دلیل زبان بدن صادق‌تر از صحبت‌های لفظی آنها است. 

زبان بدن تحت ارتباطات غیرکلامی شخص قرار می‌گیرد. این موضوع در مورد افرادی است که افکار و عواطف، نیت‌ها و تردیدهای خود را از طریق حرکات بدنی بیان می‌کنند. که به سادگی می‌تواند شامل آشکار ساختن حالات و حرکات بدن و همچنین جهت‌های نگاه باشد که تمام این‌ها تنها با تحلیل حالات چهره قابل تشخیص خواهند بود. 

این کتاب به شما کمک می‌کند در ۲۰ فصل بتوانید تا حد زیادی به شناخت زبان بدن مسلط شوید و در یک مکالمه نیت‌های دیگران را پیش‌بینی کنید. 

این کتاب در راستای درک بهتر زبان بدن شما صحبت خواهد کرد. این کتاب به صورت روشنی همهٔ اجزا را بازگو می‌کند تا بتوانید به یک درک اساسی از رفتارهای انسان برسید و با ارائه مثال‌ها و تمرین‌های عملی به شما کمک می‌کند تا ارتباطات بهتری داشته باشید.‌

همچنین همراه آن با رایج‌ترین حرکات زبان بدن را که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند و نحوه استفاده از نشانه‌ها و علائم غیرکلامی که برای برقراری ارتباطات موثر هستند را مشاهده خواهید کرد.‌

خواندن کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید حرف دیگران را بفهمید ای کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بدن ها حرف ها برای گفتن دارند

انون شماره ۱: مشاهده کردن، کلید خواندن زبان بدن است

منشأ:

تحقیقات و بحثهای زیادی برای فهمیدن این که چگونه همه این علایم غیرکلامی را به دست می‌آوریم، انجام شده است. آیا با آنها به دنیا آمده‌ایم یا شاید با بزرگتر شدن آنها را یاد می‌گیریم؟

افراد نابینایی که نمی‌توانستند این حرکات را با مشاهده اطرافیان خود یاد بگیرند، همانند تفاوت‌های بین فرهنگی مورد بررسی قرار گرفتند. نتیجه گیری این تحقیق نشان می‌دهد که برخی از حرکات در گروه‌های خاصی قرار می‌گیرد. همچنین بسیاری از رفتارهای غیر کلامی اساسی ما، آموخته شده و معنای بسیاری از حرکات متأثر از فرهنگ تعیین شده است.

قانون ۲: یادگیری و تفسیر حرکات غیر کلامی بین المللی

بیشتر حرکات پایه در ارتباطات شاید در همه دنیا یکسان باشند. وقتی مردم واقعاً خوشحال می‌شوند لبخند می‌زنند یا می‌خندند. وقتی غمگین یا عصبانی هستند، اخم می‌کنند و غر می‌زنند. تکان دادن سر به معنای بله و یا تکان دادن سر به معنای خیر در نظر گرفته شده است. با این حال، چون زبانها در سراسر جهان متفاوت هستند، حرکات و به‌تبعِ آن زبان بدن نیز ممکن است متفاوت باشند. برخی از این حرکات ممکن است در یک فرهنگ خاص بی معنی باشند در حالی که برخی فرهنگ‌های دیگر معنای دیگری داشته باشند.

حرکت شست رو به بالا

این یکی از آن حرکاتی است که در دنیا معنای مختلفی دارد. مثلاً دوچرخه سواران از آن برای درخواست بالابر و یا کنار جاده برای سواری استفاده می‌کنند. مردم بعضی اوقات از آن برای اشاره به درست بودن همه چیز استفاده می‌کنند. با این حال می‌توان از آن برای توهین به کسی استفاده کرد. بنابراین اگر به یک کشور خارجی سفر می‌کنید، معمولاً بهتر است که به سنت‌های بومی آنها احترام بگذارید و از همه حرکات و احساسات آنجا آگاه باشید. این می‌تواند به جلوگیری از گیرافتادن در موقعیت‌های ناخوشایند کمک کند. 

نظرات کاربران

کاربر 1201405
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

عالی ی ی ی ی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان