دانلود و خرید کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم) موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم) اثر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم)

معرفی کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم)

کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم) نوشته موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت است. این کتاب در راستای احیا و تبیین باورهای ناب توحیدی نوشته شده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت از ابتدای سال ۱۳۷۲ پس از هشدارهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر وجود تهاجم گسترده فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و باورهای اسلام ناب، تأسیس شد تا با حضور در عرصه فرهنگی، به اندازه توان خود، در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و پیام آن و نیز در افشای ترفندهای فرهنگی دشمنان و عوامل آنان، بكوشد و وظیفه خود را انجام دهد.

این مؤسسه موفق شده است در زمینه تبیین و نشر رهنمودها و اندیشه حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خلف صالح امام خمینی (ره)، قدم‌هایی بردارد و همچنین نسبت به بررسی، پژوهش، تدوین و نشر موضوع‌هایی كه مورد اشاره و مطالبه آنان بوده است اقدام کند. تاریخ معاصر ایران و مسائل و جریانات روز، از جمله مطالبات رهبری بوده‌اند كه مؤسسه با اهتمام ویژه‌ای آنها را دنبال كرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سه گروه سنّی: كودكان، نوجوان، جوانان و عموم به نشر نتایج بررسی‌ها و پژوهش‌های خود اقدام كرده است.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت، در سال ۱۳۸۸، در سی سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان ناشر برگزیده در نشر فرهنگ انقلاب در سی سال انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال ۱۳۸۹ ناشر برگزیده بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران شد. این مؤسسه همچنین در همین سال به عنوان ناشر برگزیده سیزدهمین جشنواره انتخاب كتاب دوسالانه دفاع مقدس معرفی شد.

مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال ۱۳۹۳ در جشنواره بزرگداشت حماسه ۹ دی از سوی ستاد پاسداشت حماسه ماندگار ۹ دی ( همایش ملی علمداران بصیرت ) به عنوان ناشر برگزیده در حوزه كتاب مورد تجلیل قرار گرفت.

موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵در چهارمین و هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برگزیده شد. همچنین در هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به عنوان خادم نشر تهران انتخاب شد.

همچنین موسسه قدرولایت در جشنواره شهید سید علی اندرزگو در سال ۱۳۹۶ به عنوان برگزیده انتخاب شد.

درباره کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم)

از مهم‌ترین تفاوت‌های راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای مدعی اسلام، اصل ولایت فقیه است. بعد از تلاش‌های بسیار در عدم تصویب این اصل در قانون اساسی عده سعی در تشریفاتی سازی جایگاه ولایت فقیه داشتند اما عمل ولی فقیه در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب خط بطلانی بر این اعمال ناصواب بود. حضور مقتدرانه و هوشمندانه ولی فقیه در همه عرصه ها ضرورت نمود این جایگاه را بر همگان نمایان ساخت. اگر بخش‌های زیادی از فرمایشات ولی فقیه در عمل مسئولین نمود نیافت و از آن غفلت شد. همین امر باعث شد در لجن پراکنی‌های دشمنان این ضعف متوجه جایگاه ولایت فقیه باشد.

در این مجموعه سعی شده نقش ولی فقیه در سیاست‌ها، جهت‌گیری‌ها و پیشرفت‌های کشور و توفیق در مقابله با دشمنی‌های نظام سلطه و استکبار جهانی روشن شود. ابلاغات، ایده‌ها، ادبیات، رهنمودها و اقداماتی که ایشان در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند همگی در این مجموعه به تفصیل شرح داده شده است.

خواندن کتاب کارکرد ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۱۷ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۱۷ صفحه

قیمت:
۸,۹۰۰
تومان