دانلود و خرید کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی سیدرضا تقوی دامغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی اثر سیدرضا تقوی دامغانی

کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی

معرفی کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی

کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی نوشته سیدرضا تقوی دامغانی است. کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی را شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است تا راهنمایی باشد برای نسل امروز.

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد

درباره کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی

این کتاب قدمی است در مسیر بلند فرهنگ اسلامی و مختصر سخنی است در بحث مفصل مدیریت، که بر اساس نیاز شدید جامعۀ ما تدوین گردیده است. نیاز شدید نظام اسلامی به مدیرانی که متخلق به اخلاق اسلامی و مسلح به دانش مدیریت باشند، اندیشمندان متعهد را مکلف می سازد تا اسلام ناب محمد را در این بُعد نیز به جهانیان معرفی نمایند. به هنگام تدوین این کتاب، توجه به تفاوت هایی که بعضی از صاحبنظران، به موضوع «رهبری» و «مدیریت» و «امانت» داشته‌اند شده است ولی به تفکیک آنها و اینکه چه اختلافاتی از لحاظ معنی و کاربرد با یکدیگر دارند، پرداخته نشده است.

خواندن کتاب نگرشی بر مدیریت اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران و دانشجویان مدیریت که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان