دانلود و خرید کتاب ائتلاف صبر و سکوت محمد مهدی صمیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ائتلاف صبر و سکوت اثر محمد مهدی صمیمی

کتاب ائتلاف صبر و سکوت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ائتلاف صبر و سکوت

کتاب ائتلاف صبر و سکوت اثر محمدمهدی صمیمی، مجموعه اشعار این شاعر ایرانی را دربر دارد.

شرکت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن کریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل کتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و کلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر کرده. همچنین فروشگاه کتاب این شرکت به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کتب دینی در تهران فعالیت دارد

درباره کتاب ائتلاف صبر و سکوت

لحن و لهجه‌ی محمّد صمیمی در شعر، ساده‌ترین لحن و لهجه است و آنچه که به این سادگی برتری می‌دهد، صمیمیّت جان و باورمندی آن است. در کنار دردی که در جان واژه‌ها موج می‌زند. همین نمونه‌هاست که باعث می‌شود مخاطب از سر بسیاری از موارد که در شعر دیروز، رسم نیست درگذرد.

مواردی که در شعر امروز مطرح است و البتّه به سلامت زبان لطمه می‌زند و زده است. مگر در مواردی که رنگ صمیمیّت و سوز از کلمه و کلام پررنگ‌تر بوده است و این دقیقه در شعر صمیمی حضور کامل دارد. با وجود این حضور البتّه، آثار هرگز از غربالگری نهایی بی نیاز نیستند. طبعی که توانسته و خواسته آن همه شعر صحیح و صریح دم دست داشته باشد به نقل حتما از نقد خویش نیز مایه ور خواهد بود که نخستین نقّاد، ناقل شعر هم خود اوست.

ترکیب بندهای مجموعه ائتلاف صبر و سکوت، این قابلیّت را داراست تا با توجّه به همان غربال نهایی به سر زبان‌ها بیفتد از سر سادگی و سلیسی و روانی. در بسیاری از این ترکیب‌ها طبع شاعر هیچ اصراری بر رعایت موسیقی معنوی و داخلی شعر ندارد و همه‌ی ماموریت را به موسیقی بیرونی و کناری شعر واگذار می‌کند که در این واگذاری نیز هم هیچ بی‌توفیق نیست.

 خواندن کتاب ائتلاف صبر و سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به شعر معاصر مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۵۵۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان